۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85058419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نوروزی راهداری در استان اردبیل آغاز شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۵
کد خبر: 85058419
طرح نوروزی راهداری در استان اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آغاز طرح نوروزی راهداری در این استان خبر داد.

کلیم اله وثوقی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ از امروز۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و افزود:هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه حمل ونقل و راهداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیـل با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در محورها و گردنه های استان گفت: با توجه به حاکمیت هوای سرد در استان اردبیل و طبق تجربه های قبلی اکیپ های زمستانی راهداری نیز در گردنه ها و راهدارخانه های استان مستقر هستند تا مسافران سفری ایمن و آرام داشته باشند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل انجام خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم،تابلوها و پاکسازی و منظر آرایی جاده ها، لکه گیری، آسفالت و نصب بنرهای اطلاعاتی نوروزی را جمله اقدامات انجام شده در راههای استان ذکر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل افزود:تلفن های پاسخگوی راهداری،مدیریت ترمینال و ۱۱۰ و۱۲۰ پلیس در ۴ نقطه از اتوبوس ها نصب شده است تا مسافران هرگونه انتقاد وشکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره هااطلاع دهند.

وثوقی گفت: گشت های تلفیقی پلیس و راهداری در جاده ها حضور خواهند داشت تا مسافران با آرامش خاطر به سفر خود ادامه داده و طبق سنوات گذشته شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

وی اظهار کرد: راهداری استان در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان و امدادی با تمام امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است وهمزمان با سراسر کشور از امروز طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکت های مسافربری و شرکت های حمل‌ونقل را با سامانه ۱۴۱ راهداری که کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha