تاکید معاون اول قوه قضاییه به حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در کشور باید در سال آینده در دستور کار ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار گیرد.  

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق روز چهارشنبه در نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه اظهارداشت: در رابطه با سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور بی‌تفاوت عمل کردیم.

وی با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی مشکلات عدیده‌ داریم، افزود: ‌یکی از مشکلات موجود، حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور است که باید در سال آینده در دستور کار ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار گیرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها موضوع بسیار مهمی است که باید به صورت ویژه به این موضوع در جلسات ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه پرداخت.

براساس این گزارش، در این جلسه علی جمادی دبیر ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه درباره اقدامات صورت گرفته و مصوبات جلسات برگزار شده این ستاد در سال ۱۴۰۱ به تشریح آمار و فعالیت‌های انجام شده پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha