عاملان ضرب و جرح شهروندان ری دستگیر شدند

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷
کد خبر: 85058527
عاملان ضرب و جرح شهروندان ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج عامل اصلی درگیری و ایجاد ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در محله صالحین خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز چهارشنبه در این باره گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در محله صالحین بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری ۱۳۱ در محل مشاهده شد که ۵ نفر با استفاده از سلاح سرد(قمه و چاقو) اقدام به درگیری و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان کرده و آرامش را از مردم گرفته اند.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هر پنج متهم که قصد فرار را داشتند، در یک تعقیب و گریز دستگیر و تعداد ۶ قبضه سلاح سرد (قمه_چاقو) از آنان کشف شد.

وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی لازم خبر داد.

قاب زن دولت آباد به دام افتاد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل قاپ خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت به روش قاب زنی اعتراف کرد.

ابن علی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه به روش قاب زنی در محدوده «دولت آباد» موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پیگیری‌های انتظامی مشخصات متهم را شناسایی و در یک تعقیب و گریز و با درایت ماموران متهم زمین گیر و دستگیر شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: متهم ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در محدوده «دولت آباد» و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که تاکنون ه‌ مالباخته شناسایی شده‌اند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرائم احتمالی، خاطرنشان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha