البرز تنها استان مجهز به سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان است

کرج - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان گفت: البرز تنها استانی است که سالن اختصاصی برای ورزشکاران ناشنوا دارد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهران تیشه گران روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات البرز اظهار کرد: البرز از لحاظ استعداد و ظرفیت انسانی جزو غنی ترین استان های کشور در حوزه ورزش است.

وی اضافه کرد: اکنون استان البرز در رده بندی استان های این فدراسیون ، جایگاه هفتم را دارد اما توقع داری با این ظرفیت در آینده ای نزدیک جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد.

تیشه گران خاطرنشان کرد: همه ی اعضای باید با کمک به رییس منتخب و همچنین رییس منتخب با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت اعضا، به سمت توسعه هیات حرکت نمایند.

وی با اشاره به گستردگی و تفاوت این فدراسیون با سایر فدراسیون های ورزشی گفت: در حال حاضر ۲۰ رشته در فدراسیون به صورت فعال پیگیری می شود که استان البرز نیز ۹ رشته فعال در ورزش ناشنوایان دارد که نتظار داریم تعداد ملی پوشان دراین استان در رشته های مختلف ورزش ناشنوایان بیشتر شود.

ورزشهای ناشنوایان از هیات های ویژه در ورزش البرزاست

مدیرکل ورزش و جوانان البرز نیز هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان را جزو ویژه ترین هیئت های ورزشی این استان بر شمرد.

بهزاد فروغی افزود: خوشبختانه امروز شاهد انتخاباتی بسیار خوب همراه با رقابتی عادلانه بودیم.

وی با بیان این که ورزشهای ناشنوایان از هیئت های ویژه در ورزش استان است گفت: این هیات جزو هیات هایی است که برایشان بسیار وقت خواهیم گذاشت.

فروغی افزود: موفقیت البرزی ها در مسابقات تکواندو و کشتی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران ناشنوای استان دارد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که رییس منتخب با استفاده از تمام ظرفیت ها و بکارگیری توانمندی تمام فعالان و دلسوزان این رشته در جهت توسعه ورزشهای ناشنوایان گام بردارد.

نادر ایزدبین، مجید زینلی و محسن محمدوند روح نواز سه کاندیدای احراز ریاست هیئت بودند که پیش از آغاز فرایند رأی گیری زینلی از حضور در انتخابات انصراف داد.

پس از انجام فرایند انتخابات، ایزدبین حائز ۱۲ رأی و محمدوند روح نواز حائز هشت رأی شد.

نادر ایزدبین برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات ورزشهای ناشنوایان و کم شنوایان استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع، عفت کیانی به عنوان نایب رییس، حمید بیجانی به عنوان خزانه دار و فرانک وصالی، مجید خرسندی و هادی شیردل به عنوان اعضای هیأت رییسه ورزشهای ناشنوایان و کم شنوایان استان البرز انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha