۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85058645
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی در پوشش خیریه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد -ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از دستگیری یک متهم و کشف کلاهبرداری ۱۲۰میلیارد ریالی در قالب امور خیریه خبر داد.  

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ،از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی از قصد یک زوج در خصوص انجام امور خیریه و ایجاد یک کلینیک دندانپزشکی خیریه مطلع و با قصد کمک به آنها در جهت انجام امور خیریه ایشان وجه نقد و طلاهایشان را که ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است به نفع خود تصاحب کرده و متواری شده است.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات فنی و تخصصی، برادر متهم که همدست وی بوده را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه در شمال کشور دستگیر می کنند و برای دستگیری متهم اصلی نیز که به کشور ترکیه فرار کرده از طریق پلیس اینترپل اقدام شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بروجن

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال درشهرستان بروجن خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری افزود:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس راه بروجن با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار قاچاق را شناسائی که طی هماهنگی قضائی متوقف و دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۶۲ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۳۸ کارتن انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق فاقد مدارک و مجوز قانونی کشف که کارشناسان ارزش تقریبی این محموله کالای قاچاق را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری به شهروندان توصیه کرد، تا همواره به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری کرده و موارد مشکوک را نیز به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha