۱۰۵۰ تماس شیرازی‌ها در چهارشنبه سوری برای امدادخواهی ازآتش‌نشانی

شیراز - ایرنا - سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: در مقایسه با سال گذشته که هزار و ۳۰۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در شب چهارشنبه سوری انجام شد، امسال این تعداد به هزار و ۵۰ مورد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهروندان شیرازی امسال با همراهی چهارشنبه سوری اصیل این رویداد را در مقایسه با سال های گذشته متفاوت تجربه کردند به این معنا که عملیات چهارشنبه سوری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نسبت به سال قبل با کاهش ۵۹ درصدی در حوادث آتش سوزی و انفجار خاتمه یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز بیان کرد: عملیات آتش سوزی مرتبط با چهارشنبه آخر سال در سال گذشته ۴۴ مورد بوده و امسال با کاهش قابل توجه به ۱۸ مورد کاهش یافت و آژیر خودروهای آتش‌نشانی کمتر از سال های پیش در خیابان های مناطق مختلف شیراز به صدا درآمد.
عیدی پور با ابراز خرسندی از همراهی شهروندان شیرازی و کاهش عملیات و تماس ها خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گسترش اطلاع رسانی از طریق رسانه های مجازی، آنلاین و محیطی در قالب های مختلف و موضوعاتی آموزشی و آگاهی بخشی موثر بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یکی از اهدف اصلی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز در سال جدید آگاهی بخشی به شهروندان شیراز در موضوعات مختلف است، ابراز امیدواری کرد: با توسعه آگاهی و پیشگیری کمترین میزان حوادث را در موضوعات مختلف و مرتبط با عملکرد این سازمان تجربه کنند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در پایان افزود: نیروهای آتش نشانی در ایام نوروز ۱۴۰۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده باش بوده و در کنار شهروندان شیراز و مسافران به عنوان عضوی از خانواده همراه آن‌ها خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha