۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85059087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشایی تونل های شماره یک و ۲ اربعین در ایام تعطیلات نوروزی

ایلام - ایرنا - معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند، گفت: تونل های شماره یک و ۲ اربعین از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سعید هژبری روز پنجشنبه در نخستین روز از طرح سفرهای نوروزی از تونل های شماره یک و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام به مهران، محور ماربره تا سه راهی جندالله بازدید کرد.

وی در این بازدید از بازگشایی تونل های شماره ۱ و ۲ اربعین واقع در مسیر ایلام - مهران خبر داد و افزود: از فردا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ این تونل ها برای روان سازی ترافیک با رعایت تمامی مقررات، آشکارسازی، ایمن سازی و نصب علایم هشدار دهنده بازگشایی می شود.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر آشکارسازی ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: حضور تیم های پلیس و تیم های مستقر در راهها از میزان سرعت وسایل نقلیه می کاهد و بطور طبیعی میزان تصادفات نیز کاهش می یابد.

هژبری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان و فرمانداران به صورت روزانه از محورهای مواصلاتی استان بازدید کنند، اضافه کرد: حضور مسئولان در محورهای مواصلاتی در این ایام نشانگر این است که ما پلیس راه را در این ایام تنها نخواهیم گذاشت و با حضور میدانی به دنبال کمک به پلیس برای کاهش حوادث جاده ای هستیم.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و پلیس از امروز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند و فعالیت خود را آغاز می کنند.

هژبری در ادامه این بازدید به معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دستور داد نقاط حادثه خیز را با بنرهای هشدار دهنده مشخص و برای کاهش میزان تصادفات تمامی دوربرگردان های خطرساز استان بسته و پایش میدانی بر مسیرهای مواصلاتی تشدید شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha