۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85059304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین نگارخانه شهرداری گنبدکاووس افتتاح شد

۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85059304
نخستین نگارخانه شهرداری گنبدکاووس افتتاح شد

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین نگارخانه شهرداری گنبدکاووس برای استفاده رایگان هنرمندان این شهرستان در رشته‌های مختلف هنری از جمله "خطاطی و خشنویسی، نقاشی و عکاسی" و درمحل بوستان مقابل شهرداری این شهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین افتتاح نگارخانه شهرداری گنبدکاووس که عصر پنجشنبه برگزار شد، شهردار این شهر در سخنانی گفت: این مکان محلی برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان شهرستان در تمامی رشته‌های هنری به صورت رایگان خواهد بود.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: مساحت نگارخانه شهرداری ۱۲۰ مترمربع است که تلاش داریم آنرا با معماری جدید و در فضایی بزرگتر توسعه دهیم تا امکان استفاده بیشتر هنرمندان از این مکان فراهم شود.

نخستین نگارخانه شهرداری گنبدکاووس افتتاح شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبدکاووس هم به خبرنگاران گفت: علاوه بر استفاده هنرمندان از فضای داخلی نگارخانه، از فضای روباز بیرونی آن نیز که دارای محوطه‌ای بزرگ و چند صد مترمربع مساحت دارد می‌توان برای انجام برخی فعالیت‌های هنری مانند اجرا نمایش و تائتر خیابانی استفاده کرد.

محمد شیخی افزود: با راه‌اندازی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گنبدکاووس از این پس برنامه‌های متنوع فرهنگی - هنری متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی با همکاری سایر ادارات و نهادهای فرهنگی و هنرمندان به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در آیین افتتاح نخستین نگارخانه شهرداری گنبدکاووس، رییس و چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی هنرمندان و پیشکسوتان هنری این شهرستان حضور داشتند.

همزمان با افتتاح نگارخانه شهرداری گنبدکاووس، ۱۵ اثر از هنرمندان رشته عکاسی در قالب تابلو عکس در معرض دید و خرید علاقمندان گذاشته شد.

گنبدکاووس با حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

۱۰ میلیون بوته گل در سطح شهر گنبدکاووس کاشته شد

شهر بازی مسقف گنبدکاووس با ۳۰۰ میلیارد ریال درحال ساخت است

خیابان‌های گنبدکاووس با هزار و ۵۰۰ تن قیر اهدایی دولت نونوار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha