ایستگاه‌های بررسی شکایت‌های مردمی در مشهد برپا شد

مشهد- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ایستگاه‌های بررسی شکایت‌های مردمی در خصوص حمل و نقل عمومی از امروز در پایانه مسافربری، راه آهن مشهد و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برپا شده است.

بخشعلی بیاتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر کشور از ستاد بازرسی قرارگاه خدمات سفر مشهد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش شده کاستی های این بخش نسبت به دهه آخر ماه صفر برطرف شود و قرارگاه خدمات سفر برای دسترسی بهتر مردم به پایگاه های نظارت و بازرسی، این پایگاهها را در چهار محور اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی جانمایی کرده است.

وی ادامه داد: از تاریخ ۱۳ اسفندماه تاکنون هفت هزار و ۸۶۷ مورد بازرسی در این قالب انجام شده است که در نهایت منجر به ثبت هزار و ۳۰۰ تخلف در موضوعات مختلف از جمله در موضوع سوغات، حمل و نقل، گران‌فروشی، کم‌فروشی و بهداشت بوده است.

این مقام مسوول بیان کرد: همچنین ۲۱۲ مورد گزارش شکایت دریافت شده که با بررسی های انجام شده، منجر به بازگرداندن ۷۳۲ میلیون تومان وجوهات دریافتی به زائران بارگاه رضوی شده است.

بیاتی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به زائران ۶۰۰ نفر از ۱۴ دستگاه نظارتی در این پایگاه ها مستقر شده اند تا ضمن انجام بازدیدهای مشترک، امکان هماهنگی بیشتری فراهم شود.

پیش بینی شده است در بازه ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده، حدود ۱۰ میلیون زائر در مشهدالرضا حضور پیدا کنند.

وزیر کشور امروز در سفری یک‌روزه به مشهد با سرکشی از مناطق مختلف مشهد کیفیت و نحوه ارائه خدمت به مهمانان حضرت رضا (ع) را مورد بررسی قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha