شکست صدرنشین مقابل سایپا؛ جنگ لیگ برتری شدن در اوج هیجان

تهران- ایرنا- با برتری تیم‌های مدعی در دیدارهای هفته بیست و ششم، رقابت برای لیگ برتری شدن در بین تیم های مدعی لیگ یک به اوج رسیده است.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور ظهر امروز پنجشنبه با برگزاری ۶ مسابقه به صورت همزمان از ساعت ۱۵ برگزار شد.

در مهمترین دیدار این هفته تیم مدعی شمس آذر که بخت اول صعود به لیگ برتر است، در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپا بود که این مسابقه با برتری ۲ بر یک نارنجی پوشان تهرانی خاتمه یافت.

سایپا که بعد از اخراج محمود فکری مقابل ون پارس شکست سنگینی را تجربه کرده بود، دنبال این بود تا بتواند با برتری برابر تیم صدرنشین به رقابت برای صعود بازگردد. تیم شمس آذر هم تدارک ویژه ای دیده بود تا با برد در این مسابقه جشن لیگ برتری شدن بگیرد.

در این دیدار نیز ابتدا شمس آذر پیش افتاد اما حسن شوشتری و رضا فرجی در ۲۰ دقیقه پایانی بازی دوبار دروازه نماینده قزوین را باز کردند تا سه امتیاز حساس این دیدار در تهران بماند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فوتبال خیبر با نتیجه ۲ بر یک شهرداری ماهشهر را شکست داد.

فجر سپاسی هم ۳ بر صفر چوکا تالش را در هم کوبید تا رقابت برای صعود به لیگ برتر ادامه داشته باشد.

سایر نتایج مسابقات این هفته به شرح زیر است:

دریا بابل چهار - استقلال ملاثانی یک

ون‌پارس اصفهان صفر - چادرملو دو

سایپا دو -شمس آذر یک

فجرسپاسی سه- چوکا تالش صفر

شهرداری همدان صفر- خوشه طلایی دو

خیبر خرم آباد سه - خلیج فارس ماهشهر یک

در دو دیدار باقی مانده نیز فردا جمعه شهرداری آستارا به مصاف آرمان گهر می رود و پارس جنوبی جم برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت.

شمس آذر در حال حاضر ۵۲ امتیازی است و تقریبا خیالش را برای صعود به لیگ برتر قطعی کرده است. خیبر خرم آباد و سایپا هم با ۴۱ امتیاز در تعقیب این تیم هستند. فجرسپاسی با یک امتیاز کمتر در رده چهارم قرار دارد و استقلال خوزستان در رده بعدی جای دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha