جایزه رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید هویت پیدا کند

اصفهان - ایرنا - دبیر جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید هویت پیدا کند و بعنوان نمادی از اعتماد مخاطبان در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین زاده قشمی روز پنجشنبه در مراسم اهدای تندیس زرین رعایت حقوق مصرف کنندگان به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در اصفهان اظهار داشت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همواره با تمام سخت گیری ها مجموعه های تولیدی، خدماتی و صنعتی را ارزیابی می‌کند.

حسین زاده قشمی با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم و مشتریان، خاطرنشان کرد: در اصل سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اهدا کننده این تندیس نیست بلکه مردم اهداکننده این تندیس محسوب می شوند.

وی افزود: مجموعه انتخاب این ظرفیت را دارد که در کشور بعنوان پایلوت تشکیل باشگاه‌های اجتماعی شود و در سال جدید باید این برنامه را جزو نقشه رسانه ای ارتباطات و برنامه های اصلی خود قرار دهید.

دبیر جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بدون شک این مجموعه هیچگونه شکایت مردمی و پرونده تعزیراتی نداشته که تندیس و جایزه حمایت از مصرف کنندگان را دریافت کرده و به شدت روی معیارهای مشتری مداری و شاخصه های ارتباط با ذینفعان موفق بوده که چندین دوره متوالی تندیس طلایی دریافت کرده است.

وی بیان کرد: همه این موارد شاخصه های تاثیرگذاری در ارتباط با مشتریان و مخاطبان محسوب می شود و این مجموعه توانایی این را دارد که جریان اجتماعی نگاه به انقلاب را با این رویکرد تغییر دهد چرا که حال و زندگی انسان‌ها با اقدامات شما خوب می شود.

جایزه رعایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید هویت پیدا کند

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمات پس از فروش کار بسیار نفس گیر، سخت و مشقت آوری بوده اما کمک کننده است و موجب دوام و بقای تولید و مجموعه تولیدی می شود.

اکبر تقوی شوازی با بیان اینکه خدمات پس از فروش جزو رسالت های تولید است افزود: ارتباط دادن بین تولید و مصرف در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بطور دقیق دنبال می شود و برگزاری اینگونه مراسم تقدیر از تلاش های کارکنان و مدیران و اعطای تندیس زرین به مجموعه های تولیدی به نوعی در راستای حمایت از تولیدکنندگان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتیکه خدمات فروش و پس از فروش به خوبی انجام نشود، نمی‌توان محصول موفقی را به بازار عرضه کرد و بر اساس آمار ۹۶ درصد از تولیدکنندگان در صورتیکه خدمات بد ارائه کنند، ۹۶ درصد مشتریان خود را از دست می دهند.

تقوی شوازی بیان کرد: در صورتیکه تولیدی شکل بگیرد باید در قبال آن به موضوع رضایت مشتری توجه ویژه ای شود و مصرف کننده باید کالا را به خوبی بشناسد و پس از استفاده از آن رضایت داشته باشد.

به گزارش ایرنا، شرکت انتخاب سرویس از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، برای دهمین سال متوالی، تندیس زرین رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد و از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بعنوان برترین حامی مصرف کنندگان برگزیده شد.

گروه صنعتی انتخاب با دارا بودن ۶ کارخانه تولیدی بزرگترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور و برخوردار از برندهایی نظیر اسنوا بعنوان برند ملی لوازم خانگی، در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha