۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۰۷
کد خبر: 85059575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۰۷
کد خبر: 85059575
به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین

بیروت- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب از شلیک منور و به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز لبنان خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های لبنانی از شلیک ۷ گلوله منور ۱۵۵ میلیمتری و حضور تعداد زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی خبر دادند.

همچنین آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد و مسئولان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی دستور عدم خروج شهرک نشینان از منازل خود را صادر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از رصد تحرکات مشکوک، گلوله‌های منور در نوار مرزی با لبنان شلیک شد.

این بیانیه می‌افزاید: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هیچ مساله نگران کننده‌ای رخ نداده است.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه پس از دو روز سانسور رسانه‌ای درباره عملیات بمب‌گذاری در چهار راه «مجدو» در جنوب شهر حیفا (شمال فلسطین اشغالی)، در بیانیه‌ای مشترک مدعی شهادت مجری این عملیات شدند.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترک خود مدعی عبور این فرد از لبنان به داخل خاک فلسطین اشغالی و مسئولیت حزب الله لبنان شدند.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) تاکنون به ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

«اندریا تنیتی» سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) روز پنجشنبه در پاسخ به ادعای اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر عبور فردی از مرز لبنان به داخل فلسطین اشغالی، گفت: یونیفل هیچ گونه عبوری از خط آبی (خط ترسیم شده سازمان ملل در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) در روزهای اخیر مشاهده نکرده است.

در پی انفجار روز دوشنبه در جنوب حیفا سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هرگونه انتشار اطلاعات در خصوص این عملیات را ممنوع کردند.

رسانه‌های صهیونیستی از غافلگیری سران اطلاعاتی این رژیم از این عملیات خبر داده و تأکید کردند که این عملیات برای امنیت این رژیم بسیار خطرناک است.

کارشناسان لبنانی دلیل ادعای اخیر صهیونیست‌ها را اختلافات شدید داخلی و تلاش دولت نتانیاهو برای ایجاد بحران در خارج مرزها برای جهت سرپوش گذاشتن بر اختلافات عمیق درون این رژیم دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha