۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85059695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: عقلانیت مسوولان مانع انزوای ایران در عرصه بین المللی شد

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: عقلانیت و هوشمندی مسوولان دولت سیزدهم مانع انزوای ایران اسلامی در عرصه های بین المللی شده است.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله محمود مشایخ در آخرین نمازجمعه سال جاری این شهرستان افزود : دشمنان سعی کردند ایران را از جنبه های مختلف ازجمله سیاسی و اقتصادی منزوی کنند اما حضور در سازمان شانگهای و امثال اینها دشمن را ناکام و حتی نام کشورمان را بیشتر مطرح کرده است.

وی نامگذاری شعار سال؛ پیوستن ایران به سازمان شانگها؛ بیمه رایگان ۶ میلیون نفر و توافق عزتمندان ایران و عربستان را از جمله وقایع شیرین و حادثه متروپل آبادان؛ اغتشاشات و حمله به حرم شاهچراغ شیراز را از حوادث تلخ یکسال گذشته برشمرد.
وی نامگذاری شعار سال از واقعی شیرین امسال ذکر و خاطرنشان کرد : همیشه شعار سال مربوط به نیازهای جامعه بوده و عمل به آن پیشرفت کشور را به دنبال دارد و اگر تولید بر مبنای دانش بنیان باشد به کاهش هزینه و افزایش بازدهی منجر می شود.

خطیب جمعه نوشهر تصریح کرد: با وجود تحریم ها مراکز رشد و دانش بنیان ها در کشور افزایش یافته و امید ها را دو صد چندان کرده است.

مشایخ ادامه داد: عضویت ایران در سازمان اقتصادی شانگهای از جمله موفقیت کشورمان بود که جلوی جاه طلبی آمریکا را گرفته است.

وی اضافه کرد : اکنون توافق عزتمندانه ایران و عربستان هم بسیاری از آرزوهای دشمنان را بر باد داده است.
به گفته امام جمعه نوشهر این موفقیت ها به برکت عقلانیت مردم و مسوولان و حضور با بصیرت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل شده است.
مشایخ تاکید کرد: حوادث تلخ سال هم بخشی مربوط به طراحی های دشمن و مقداری هم به ضعف ها و غفلت ها در داخل بر می گردد که باید دست در دست هم دهیم تا این حوادث تکرار نشود.
امام جمعه نوشهر گفت :ما با عبرت گرفتن از این حوادث و با مجازات این جنایات دست دشمن را قطع و نخواهیم گذاشت دوباره مشابه این جنایات در کشور تکرار شود.
وی از اینکه نوشهر در چهارشنبه سوری امسال بدون حادثه را سپری کرد از مدیریت و رصد مسوولان و همراهی مردم قدردانی کرد.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و افزایش شمار مسافران گفت : در حوزه امنیت این شهرستان پلیس حضورش را پر رنگتر کند و لازم است مرکز استان نسبت به تقویت خودروی پلیس ۱۱۰ در این شهرستان اقدام کند.
امام جمعه نوشهر افزود با توجه به فاصله زیاد بین شرق و غرب شهرستان نوشهر و مسافرخیزی منطقه؛ استان نیز برای تامین خودروی آمبولانس و اورژانس در شرق نوشهر توجه کند.
وی با بیان این در غرب مازندران سدی مبنی بر ذخیره آب وجود ندارد و با توجه به کاهش بارندگی در سال جاری و کمبود آب آشامیدنی بر ضرورت استفاده بهینه آب از سوی مردم و اصلاح شبکه توزیع آب تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha