راهداری کرمان: رانندگان متخلف به کمیسیون مربوطه ارجاع شدند

کرمان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی گفت: تعدادی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان حمل و نقل برون شهری شاکی بودند که به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات معرفی شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، احسان عراقی زاده از مردم خواست گزارش هرنوع تخلف را اعلام کنند و افزود: شهروندان در صورت بروز تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: اکنون تیم‌های کارشناسی در ستاد حمل و نقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی وظیفه نظارت بر خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل برون شهری را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان ادامه داد: میز خدمت و پاسخگویی به درخواست های مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران‌ در سفرهای نوروزی نیز از هم اکنون در پایانه های مسافربری فعال شده و کارشناسان این اداره کل به طور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند.

عراقی زاده تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکت های مسافربری، کمیسیون های ماده ۱۱ و ماده ۱۲ به صورت ویژه تشکیل می شود و به تخلفات در همان محل رسیدگی می کنند.

به گزارش ایرنا، همزمان با افزایش سفرهای نوروزی نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی نیز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان شدت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha