امام جمعه موقت سمنان: راه مقابله با محتوای غلط فضای مجازی جهاد تبیین است

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمنان با تولید محتوای مغرضانه و غلط در فضای مجازی به دنبال انحراف ذهن ملت و پیشبرد اهداف شوم خود هستند و در این شرایط جهاد تبیین برای اقناع افکار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: دست دشمنان به واسطه حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی از خاک ایران زمین کوتاه شد و این شکست برای دشمن گران و به دنبال جبران است.

امام جمعه موقت سمنان افزود: آمریکا عامل اصلی جنگ در بسیاری از کشورها است و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نماد دشمنی استکبار است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، افزود: مومنان با تلاوت قرآن، استغفار، بخشش و ادای حق‌الناس برای واردشدن به ماه مهمانی خدا خود را مهیا کنند.

وی افزود: طبق تحلیل‌ها قدرت آمریکا رو به افول است و آمریکا سال‌ها در تلاش برای تک‌قطبی کردن جهان بود و اکنون این تک‌قطبی بودن در حال از بین رفتن است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب یادآور شد: باید به فکر قدرتمندترشدن جهان اسلام بود.

وی ابراز کرد: رزمندگان با نثار جان خویش اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و اکنون تداوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت میراث دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی افزود: نبود چالش در بین کشورهای منطقه به نفع همه و ضرر دشمنان است و بر همین اساس دشمن نمی‌خواهد روابط در منطقه تقویت شود.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد با اشاره به سالروز عملیات فتح‌المبین، تصریح کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و ناکامی دشمن در کشور به برکت شهدا است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به در پیش بودن روز ملی صنعت نفت، یادآور شد: این روز فرصتی را فراهم کرد تا دست بیگانگان از سرمایه نفت کشور کوتاه شود.

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد تصریح کرد: افرادی که به دلیل عذر شرعی امکان روزه‌داری ندارند، حرمت ماه مبارک رمضان را نگهدارند و در بین عموم روزه‌خواری نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha