۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85059898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ترافیک فوق  سنگین منتهی به بهشت سکینه در آزادراه کرج - قزوین 

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز گفت: همزمان با آخرین جمعه سال ، ترافیک در آزادراه کرج -قزوین مسیر منتهی به بهشت سکینه (س) بسیارسنگین است.

سرهنگ پیمان کرمی روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با توجه به حجم بالای تردد در مسیر منتهی به بهشت سکینه برای زیارت اهل قبور در جمعه آخر سال ترافیک درخط شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل مهرویلا تا بهشت سکینه بسیارسنگین گزارش شده است .

وی اضافه کرد: همچنین در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از بهشت سکینه تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک در برخی مناطق سنگین گزارش شده است .

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تیم های عملیاتی پلیس راه در اطراف بهشت سکینه برای تسهیل درعبور ومرور مستقر شده اند.
کرمی خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح تعدادی تیم های عملیاتی پلیس راه البرز درمحدوده بهشت سکینه تسهیل در عبور و مرور رانندگان را در این محدوده و آزادراه کرج -قزوین انجام می دهند.
کرمی به زائران اهل قبور در بهشت سکینه توصیه کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی در موقع ترافیک صبر و حوصله داشته باشند.

تصادف درجاده نجم آباد یک کشته برجای گذاشت

 ترافیک فوق  سنگین منتهی به بهشت سکینه در آزادراه کرج - قزوین 

رییس پلیس راه البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از وقوع یک فقره تصادف درجاده نجم آباد درشهرستان نظرآباد در محدوده این استان خبرداد و گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید بایک دستگاه تریلر یک نفر جان خود را ازدست داد.

کرمی افزود: عدم حق تقدم خودرو پراید از مسیر فرعی به اصلی عامل اصلی تصادف بود که سبب مرگ راننده پراید شد.

استان البرز با داشتن یک هزارو۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha