۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85059995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمیدزیچ: بدترین قرعه نصیب ما شد/ دیدار با گواردیولا جالب است

تهران- ایرنا- مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ گفت: جدال با منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بدترین قرعه بود که نصیب ما شد.

به گزارش ایرنا؛ قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز جمعه برگزار شد که در حساسترین دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ آلمان و منچسترسیتی انگلیس به مصاف هم می‌روند.

حسن صالح حمیدزیچ در این خصوص، گفت: بازی برابر تیم‌های خوب را دوست دارم و بازیکنان نیز آماده و متمرکز هستند. دو بازی بزرگ و در سطحی عالی را شاهد خواهیم بود اما سیتی حریفی دشوار است و معتقدم سخت‌ترین قرعه ممکن بود. این دیدار مثل یک فینال است.

وی گفت: دور قبل با پاری‌سن‌ژرمن بازی کردیم و حالا یک حریف سخت دیگر را پیش رو داریم. سیتی برابر لایپزیگ، قدرتمندانه بازی کرد. این دیدار مجدد ما با پپ گواردیولا جالب است و معتقدم توان رسیدن به نیمه‌نهایی را داریم.

حمیدزیچ به تمجید از ارلیگ هالند مهاجم سیتی پرداخت و گفت: او از بهترین مهاجمان دنیاست اما بایرن هم مدافعان بزرگی دارد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان بدین شرح است:

رئال‌مادرید (اسپانیا) - چلسی (انگلیس)

اینتر (ایتالیا) - بنفیکا (پرتغال)

منچسترسیتی (انگلیس) - بایرن‌مونیخ (آلمان)

آث‌میلان (ایتالیا) - ناپولی (ایتالیا)

در مرحله نیمه نهایی، نیز برنده دیدار میلان با ناپولی با برنده اینتر و بنفیکا روبه‌رو می‌شود و برنده بازی سیتی و بایرن با تیم برنده رئال و چلسی، مصاف خواهد داد.

دیدارهای یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) برگزار می‌شود.

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت و دور برگشت ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در نهایت دیدار فینال روز شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگراز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha