۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85060016
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع میوه شب عید استان اردبیل در ۷۴ ایستگاه

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵
کد خبر: 85060016
آغاز توزیع میوه شب عید استان اردبیل در ۷۴ ایستگاه

اردبیل- ایرنا- مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز توزیع گسترده میوه شب عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت در مناطق مختلف جمعیتی شهری و روستایی استان خبر داد

ابوالفضل دشتبانی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این ایستگاه‌ها میوه سیب بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۳۵ هزار ریال و قیمت پرتقال ۱۶۵ هزار ریال در حال عرضه است.

وی بیان کرد: هم اکنون عرضه میوه شب عید در ۲۳ ایستگاه در مناطق مختلف شهر اردبیل و پنج بخش تابعه و نیز ایستگاه‌های تعیین شده در شهرستان‌ها و مناطق مختلف روستایی استان انجام می شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل هدف از توزیع میوه شب عید را تنظیم بازار به منظور جلوگیری از التهاب در خرید و فروش میوه و تعادل بخشی قیمت محصول سیب و پرتقال به عنوان دو میوه پرمصرف عید اعلام کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، نرخ عرضه میوه ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین قیمت در بازار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امسال میوه باکیفیت سیب و پرتقال برای توزیع در سطح استان به اندازه کافی و مورد نیاز خریداری و تامین شده که به صورت روزانه در همه ایان تعطیل عید نوروز از سردخانه بارگیری و در مراکز پیش بینی شده به مردم عرضه می شود.

دشتبانی همچنین گفت: خرید و فروش میوه در مناطق شهری و روستایی توسط توزیع کنندگان به صورت دقیق تحت نظارت قرار دارد و بازرسان اداره کل تعاون روستایی و ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر بر روند توزیع آن نظارت می کنند.

وی با اشاره به تامین میوه شب عید نوروز استان اردبیل به اندازه کافی و پیش بینی نیاز استان افزود: اگر تقاضا برای میوه شب عید تا پایان توزیع در آخر تعطیلات عید ادامه داشته باشد، مقدار مورد نیاز تامین شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرکل تعاون روستایی استان اضافه کرد: در راستای حمایت از باغداران استان، سیب مورد نیاز از تولید کننده های داخل استان و پرتقال هم از استان مازندران تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha