۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 5427
کد خبر: 85060026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۴ پایگاه امداد نوروزی در قزوین مستقر شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
کد خبر: 85060026
۷۴ پایگاه امداد نوروزی در قزوین مستقر شد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از استقرار ۷۴ پایگاه امدادی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح این استان خبر داد.

ابوالحسن کبیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای ارایه خدمات به مسافران نوروزی، رزمایش ترافیکی طرح نوروز از ۲۳ اسفند ماه جاری در این استان برگزار شد و تیم های انتظامی، امدادی و جهادی فعالیت خود را برای استقبال از نوروز آغار کردند.

وی اضافه کرد: پایگاه های امدادی جهت استقرار نیروها در سطح استان قزوین پیش بینی شده و همه اقدامات برای تامین امنیت و سلامت مسافران نوروزی که از مسیرهای ارتباطی منطقه تردد دارند نیز مهیا شده است.

کبیری خاطرنشان کرد: با شناسایی نقاط حادثه خیز در استان اقداماتی از جمله نصب علایم راهنمایی و رانندگی و استقرار تیم های امدادی نیز در این مناطق صورت گرفت و امیدواریم با همدلی و همکاری همه دستگاه های اجرایی متولی، نوروز امسال نیز همانند سال گذشته با کاهش آمار تصادفات روبرو شویم.

این مسوول یادآور شد: با توجه به اینکه محورهای ارتباطی غرب استان، منتهی به استان های گیلان و زنجان طی سال های گذشته دچار برف و کولاک شده بودند، با همکاری ستاد بحران مکان های اسکان اضطراری در آنها تعیین شده و اقدامات لازم نیز در شورای ترافیک نیز صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، تنها تاسیسات گردشگری و مکان های مشخص شده در راه های ارتباطی و بین راهی و همچنین خروجی شهرهای استان مجاز به ارایه خدمات و پذیرایی از مسافران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha