ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از مسافران نوروزی

چابهار- ایرنا- دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: تمام اقدامات لازم برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای گردشگران و مسافران نوروزی با ایجاد هفت کمیته در این ستاد فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدسعید موسایی باغستانی روز شنبه در ستاد اجرایی سفر منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: برای فراهم کردن محیطی مفرح، در منطقه آزاد چابهار برنامه‌هایی در قالب جشن رمضان، با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه طراحی شده تا خاطره‌ای خوب برای گردشگران نوروزی به یادگار بماند.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار نیز بیان کرد: برنامه‌های ورزشی و تفریحی منطقه آزاد چابهار با محوریت خانواده‌ها به پیشواز گردشگران نوروزی می‌رود.

مهدی آبروش با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار برای میزبانی شایسته از گردشگران گفت: طراحی برنامه‌های متنوعی با محوریت افزایش نشاط اجتماعی برای خانواده‌ها و کودکان، اولویت ما برای نوروز پیش رو است.

وی تأکید کرد: نوروز باستانی فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت امید در بین شهروندان و گردشگران است و باید از این فرصت، استفاده بهینه کرد.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با برشمردن بخشی از این برنامه‌ها در ۲ بخش ورزشی و تفریحی افزود: برگزاری رقابت دارت، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و اجرای موسیقی‌های بومی و محلی، گشت‌های رایگان دریایی، مجسمه‌سازی در سواحل و رقابت‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان بخشی از این برنامه‌ها تا پیش از حلول ماه مبارک رمضان برای پر کردن اوقات فراغت و خاطره سازی برای گردشگرانی است که چابهار را به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب می‌کنند.

ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار آماده میزبانی از مسافران نوروزی

آغاز به کار سامانه ۱۲۴ منطقه آزاد چابهار

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی سامانه تحت وب پاسخگویی به شکایات این منطقه آزاد در راستای تکریم و افزایش رضایت شهروندان خبر داد.

عبدالرزاق تخش گفت: با توجه به لزوم اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و در راستای افزایش رضایت ارباب‌رجوع و ذینفعان شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان منطقه آزاد چابهار، سامانه مذکور به آدرس http://۱۲۴.cfzo.ir راه‌اندازی شده و از امروز آغاز بکار کرد.

وی افزود: مسافران و شهروندان می‌توانند شکایت، پیشنهادات، انتقادات و اعلانات خود را در خصوص خدمات این سازمان و حوزه‌های زیرمجموعه فعال در منطقه، با استفاده از فرم الکترونیکی طراحی شده و با امکان بارگذاری مستندات در این سامانه ثبت کنند.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: کارشناسان این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی درخصوص تخلفات تمامی صنوف بوده و با دریافت این گزارش‌های مردمی، عملکرد واحدهای زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

وی مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار را مسوول رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه معرفی کرد و ادامه داد: پس از ثبت درخواست مراجعان در این سامانه، شماره همراه متقاضی احراز شده و بلافاصله شماره پیگیری برای وی ارسال می‌شود و درخواست در روند رسیدگی سیستمی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه جهت پاسخ‌دهی به‌صورت خودکار قرار می‌گیرد.

به گفته تخش، متقاضیان از بخش پیگیری درخواست مندرج در این سامانه و با وارد کردن کُد پیگیری می‌توانند در جریان جزئیات، نحوه و مراحل رسیدگی به درخواست خود قرارگرفته و در نهایت نتیجه رسیدگی به درخواست، در قالب پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha