۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85060347
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

گیلان با حمایت و مدیریت صحیح می‌تواند قطب برتر کاراته کشور شود

رشت - ایرنا - رئیس هیات کاراته گیلان گفت: با توجه به پتانسیل موجود در این استان، با حمایت و مدیریت صحیح، گیلان می‌تواند قطب برتر کاراته کشور شود.

محمدرضا اصلاحی روز شنبه پس از قهرمانی تیم گیلان در مسابقات کاراته بزرگسالان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه کاراته‌کاران بسیار ارزشمندی در گیلان حضور دارند و این استان از پتانسیل بسیار مناسبی در این رشته در رده‌های سنی مختلف برخوردار است.

وی افزود: با این وجود با حمایت بیشتر و جذب سرمایه‌گذاران مناسب، گیلان می‌تواند قطب برتر کاراته کشور شود و امیدواریم که درخشش کاراته‌کاران گیلانی در مسابقات کشوری و همچنین رقابت‌های برون مرزی بیش از پیش شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که تیم کاراته گیلان در رقابتهای بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی جام خلیج فارس که پنجشنبه هفته گذشته در همدان جریان داشت، با کسب یک مدال طلا و ۲ مدال نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد تا پس از مدتها تیم کاراته گیلان در رده سنی بزرگسالان مقام نخست کشور را کسب کند.

رئیس هیات کاراته استان اضافه کرد: در جریان این رقابتها مهدی کاظمی در وزن ۶۰ کیلوگرم با برتری برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد، همچنین محمدرضا گیلانپور در وزن ۸۴ کیلوگرم و مهدی قاهری در وزن به‌اضافه ۸۴ کیلوگرم توانستند مدال نقره را تصاحب کنند.

اصلاحی بیان کرد: احمد اخوان به عنوان سرمربی، فرزام شفیعی، محمد فیکوهی و محمد غروبی به عنوان مربی تیم کاراته گیلان را در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جام خلیج فارس همراهی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: البته مربیان ارزشمند کاراته گیلان نیز زحمات بسیار زیادی کشیدند تا کاراته‌کاران این استان با آمادگی کامل در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یابند که در نهایت نیز موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha