۲۸ اسفند شروع پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان بوشهر است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پذیرش مسافران نوروزی در ۲هزار و ۲۲۵ کلاس درس در قالب ۳۰۰ مدرسه این استان از ۲۸ اسفند ماه با اولویت مهمانان فرهنگی آغاز می‌شود.

علی موحدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: افزون بر این ۵۰۰ کلاس درس در قالب ۸۰ مدرسه به صورت ذخیره برنامه‌ریزی شده تا در شرایط نیاز، به مسافران خدمات ارائه شود.

وی بیان کرد: اولویت ارائه خدمات در ستادهای اسکان، با همکاران فرهنگی است اما در صورت وجود ظرفیت خالی در مدرسه‌ها، سایر کارمندان و قشرهای مختلف نیز پذیرش می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: پذیرش از طریق مراجعه حضوری در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق استان و یا اینترنتی به نشانی eskan.medu.ie امکان پذیر است.

موحدی ادامه داد: ۷۱۵ نفر از فرهنگیان استان به صورت جهادی و شبانه‌روزی در ایام نوروز ۱۴۰۲، در ستادهای اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در نوروز سال 1401، ۱۵۱ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۳۱ هزار و ۵۱۲ خانوار درستادهای اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان داده شده و پیش بینی می‌شود این رقم در نوروز سال جدید به بیش از ۲۵۰ هزار نفر برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر را در نوروز ۱۴۰۱ داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha