۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85060463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه سال آینده شهرداری اردستان ۵۰ میلیارد تومان تعیین شد

کاشان - ایرنا- شهردار اردستان گفت: با نظر شورای شهر برای سال ۱۴۰۲ بودجه ۵۰ میلیارد تومانی برای این شهر مصوب شد که بیشتر این اعتبار صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، معین مهدانیان روزشنبه در نشست خبری افزود: برای تغییر و شاداب سازی چهره شهر در سال آینده برنامه های متنوع و نوین اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: شهرداری اردستان برای سال جدید برنامه‌های متعددی در راستای نشاط اجتماعی پیش بینی کرده، امروز در همه شهرها برای بالا بردن فرهنگ عمومی مردم هزینه می‌شود و این موضوع در اردستان نیز انجام می شود.
شهردار اردستان در ادامه بیان کرد:انعکاس فعالیت‌ها و توجه به نکات مثبت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود، از این رو امید می‌رود اهالی رسانه همکاری موثر و مفیدی با شهرداری و شورای شهر اردستان داشته باشند و مشکلات مردم را نیز به اطلاع مسوولان برسانند.

اردستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

مهدانیان گفت: برای ایام تعطیلات نوروز اقداماتی از جمله نصب سه عدد سفره هفت سین در حیاط شهرداری و ورودی های شمال و جنوب شهر، نصب ۲گوی نوری درمیدان پرستار و میدان امام حسین(ع)، نماد نوروزی سال نو مبارک درخیابان شهید فائق، پارک پردسیان، میدان مدرس و هزارو 500 متر ریسه نوری در میدان های اردستان انجام شده است.
وی اظهار کرد: در راستای زیبا سازی و شادابی چهره شهربا تلاش شبانه روزی کارگران زحمتکش شهرداری بالغ بر ۱۵ هزار اصله درخت و گل و گیاه در سطح پارک ها و معابر کاشته شده و بیش از ۸۰ سطل زباله جدید نصب در سطخ شهر نصب شده است، ۱۰۰ عدد چراغ ال ای دی جایگزین چراغ های فرسوده شده و تمامی سرویس های بهداشتی عمومی بهسازی و مرمت شده است.
شهردار اردستان در ادامه بیان کرد: برنامه های ویژه نوروز در کمتر از ۲۰ روز با تلاش بی وقفه کارگران، کارکنان شهرداری و همکاری و همیاری شورای شهر در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان و استقبال از مهمانان نوروزی انجام شده که از خدمات آنها تجلیل می شود، همچنین مجموعه شهرداری همکاری موثر و همه جانبه با دیگر دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان دارد.
مهدانیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اولویت شهرداری برای آسفالت در سال ۱۴۰۲، شهرک های اردستان، خیابان کاوه شرقی با متراژ ۹ هزار متر مربع، بانددوم بلوار شهرک امام حسن (ع) با متراژ هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع و بلوارشهید خواجویی بامتراژ هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع است، این اقدام ها در ماه های نخست سال آینده انجام می شود.
شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha