۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85060490
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دو و میدانی کار بجنوردی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد

بجنورد- ایرنا- رییس هیات دو و میدانی شهرستان بجنورد گفت: "علیرضا حیدری" دو ومیدانی کار نوجوان اهل بجنورد در بخش پرتاب وزنه به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضا علی آبادی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آخرین مرحله رکوردگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان، ۲۶ اسفند با حضور دو ومیدانی کاران سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: حیدری پرتاب‌گر نوجوان بجنوردی نیز در این رقابت ها موفق شد با کسب رکورد ۱۷.۱ متر جواز حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا را کسب کرد.

رییس هیات دو و میدانی شهرستان بجنورد ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی ازبکستان آماده می شوند.

علی آبادی با اشاره به برگزاری مسابقات دو همگانی در اسفندماه سالجاری در بجنورد، یادآور شد: این رقابت ها ۱۳ اسفندماه سالجاری به مناسبت روز جوان از مسیر جاده سلامت با حضور ۷۰ نفر ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت "علیرضا عظیمی" موفق شد به نشان قهرمانی دست پیدا کند و "علیرضا رحمانی" و "رضا حاجی پور" نیز به ترتیب به نشان های دوم و سوم را کسب کردند.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha