۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85060888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مددجویان در شهرستان قدس مستمری ماهانه معیشتی دریافت می کنند

شهر قدس - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان قدس با اشاره به رسیدگی به خانواده های تحت پوشش این کمیته گفت: ما برای مددجویان در شهرستان قدس مستمری ماهانه معیشتی پرداخت می کنیم.

عباس یزدان زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد زیادی بسته کمک معیشتی نیز که توسط خیرین اهدا شده بود، از طریق این کمیته برای مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

یزدان زاده با بیان ادامه توزیع بسته ها در ماه مبارک رمضان گفت: این اقلام شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات و رب گوجه فرنگی هستند.

وی با اشاره به خانواده های تحت پوشش این کمیته گفت: ما برای مددجویان در شهرستان قدس مستمری ماهانه معیشتی پرداخت می کنیم.

رئیس کمیته امداد از دیگر فعالیت های این کمیته به تهیه جهیزیه اشاره و اضافه کرد: مراسم اهدای جهیزیه این مددجویان با حضور مسوولان در مصلی نماز جمعه شهرقدس برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توجه و حمایت از مشاغل گفت: یکی از اهداف اصلی در کمیته امداد علاوه بر حمایت معیشتی، تشویق مددجویان به ایجاد اشتغال است که تا کنون وام اشتغال جهت کسب و کارهای خرد به مددجویان پرداخت شده است.

یزدان زاده از ثبت نام افرادجهت دریافت وام اشتغال برای سال آینده خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام در سامانه هوشمند ادامه داشته و متقاضیان با مراجعه به آن می توانند ثبت نام وام اشتغال را انجام دهند.

وی افزود: در زمینه کاریابی و جذب مددجو جهت اشتغال در شرکتها با توجه به نظر مدیرعامل شرکت، کمیته امداد می تواند مشارکت کند و به ازای هر نیروی جذب شده میلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام و یا حق بیمه مددجو زا تا سه سال پرداخت نماید.

وی در خصوص دیگر حمایت‌های کمیته امداد امام، پرداخت شهریه دانش آموزان و دانش جویان، پرداخت هزینه های درمان با بیمه سلامت، ارائه وام خرید و ودیعه مسکن و تعمیرات منزل را برشمرد.

او خاطر نشان کرد : در بخش مشارکت‌های مردمی، خیرین و حمایت از ایتام، رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم.

این مدیر گفت:خیرین و حامیان می توانند فرزندان ایتام و نیازمند مددجویان را، تحت حمایت مالی و معنوی خود قرار دهند و با پرداخت مبلغی یه صورت ماهیانه، در تامین مایحتاج زندگی کمک نمایند.

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: در صدد هستیم برای ماه مبارک نیز با بهره گیری از توانمندی های خیرین بسته های معیشتی را برای مددجویان تهیه و توزیع کرده و جشن رمضان را با برپایی بازارچه، هرچه با شکوه تر در سطح شهرستان برگزار کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha