کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان: بعد از انتخابات فدراسیون، آزمون با من کج افتاد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان مدعی است که پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون، سرمربی تیم ملی بانوان او را به تیم دعوت نکرده است!

سارا ظهرابی‌نیا دصبح یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره دلایل دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال بانوان، اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با من‌ کج افتاد. زیرا مخالف نامزد مورد نظر آزمون رای دادم. مهدی تاج با میرشاد ماجدی فرقی ندارد، پس چرا باید مسائل شخصی را وارد تیم ملی کنند؟ من با کسی خصومت شخصی ندارم.

وی افزود: از سال ۱۳۸۷ تاکنون در تمام رده‌های سنی و تمام اعزام‌های رده جوانان و بزرگسالان به عنوان کاپیتان بودم، اما بعد از مجمع انتخاباتی، مریم آزمون من را به تیم ملی دعوت نکرد. حتی مریم جهان نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان و کمک مربی تیم ملی بعد از بازی با سپاهان و خصومت شخصی که با یکی از بازیکنان او داشتم گفت که آرزوی تیم ملی را به دل ظهرابی‌نیا می‌گذارم!

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: چرا باید کمک مربی مسائل لیگ برتر را وارد تیم ملی کند و بازیکنی که از ۱۳ سالگی در رده‌های مختلف بوده و الان ۲۶ سال دارد از تیم ملی کنار برود؟! مریم آزمون هم در توضیحی به مهدی محمدنبی(نایب رئیس اول فدراسیون) دلیل کنار گذاشتنم از تیم ملی را آسیب‌دیدگی من عنوان کرد. بعد از آن به مریم منظمی سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت که از لحاظ فنی خوب نبوده است! مگر می‌شود من به عنوان کاپیتان تیم ملی از نظر فنی بد باشم پس چرا سالها کاپیتان تیم ملی بودم؟!

وی یادآور شد: حتی آنها بهانه دیگری جور کردند و گفتند که می‌خواهند جوانگرایی کنند. الان ۲۶ سالم است و در تیم بازیکنان بسیاری بالای ۲۷ و ۳۰ سال داریم و تنها با رفتن من جوانگرایی می‌شود؟ بهانه بعدی برای بیرون کردن من از تیم ملی این بود که گفتند در لیگ برتر تغییر پست دادید. به سرمربی و مربی گفتم که از کتایون خسرویار و مریم ایراندوست بپرسید که همواره می‌گفتند من آچار فرانسه تیم هستم و در هر چهار پست به جز گلر، بازی کردم و این بهانه‌های خوبی برای دعوت نکردن من به تیم ملی نبود.

ظهرابی‌نیا افزود: هرچند یک بهانه آنها برای مهدی تاج آسیب دیدن من بود، اما من پیش از مسابقات مقدماتی المپیک جراحی داشتم و بعد از آن برای مهناز امیرشقاقی سرمربی پیشین تیم ملی بلافاصله بازی کردم.

وی گفت: در این زمینه به منظمی و تاج پیام دادم و برای این ناحقی، تا زمانی که آزمون و جهان نجاتی در تیم ملی هستند به این تیم نمی‌روم. زیرا آنها برای دعوت نکردنم از هر بهانه‌ای استفاده کنند. نبابد کمک مربی به تیم ملی ضربه بزند. تاکنون هر دِینی داشتن به کشورم ادا کردم و دنبال اسم و رسم نیستم. به دنبال حضور در تیم ملی نیستم و تنها می‌خواهم حقایق افشا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha