۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85061072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور در کنار مردم باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام از مصادق رعایت حقوق شهروندی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان و پاسخ به مطالبات مردمی است، گفت: حضور در کنار مردم باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا، شامگاه شنبه در آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با چراغ LED ، اظهار کرد: روشنایی معابر سطح شهر ایلام به عنوان مرکز استان پایین است و این موضوع که در روح و روان مردم و نشاط عمومی و شادابی مردم تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اگر ما می خواهیم مردم با نشاط و سرزنده و خوشحالی داشته باشیم لازمه آن رسیدگی به شهر است، گفت: شهر مثل یک موجود زنده است، یک موجود زنده برای اینکه خوشحال و موزون و سر پا باشد باید به آن رسیدگی شود و رشدش متوازن باشد.

استاندار ایلام ابراز کرد: رشد غیر متوازن شایسته شهر و هیچ موجود زنده ای نیست، شهر مثل یک موجود زنده است که هم باید به روشنایی آن برسیم و هم به مبلمان آن و هم فضای سبز و هم به ترافیک آن رسیدگی شود.

بهرام نیا یادآور شد: در استمرار بازدیدهای سرزده و به صورت شبانه از سطح شهر، بحث تقویت روشنایی در دستور کار قرار گرفت و در جلسات شورای برنامه‌ریزی به شرکت توزیع نیروی برق استان مأموریت داده شد تا نسبت به تقویت روشنایی سطح شهر ایلام اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: روشنایی شهر در روح و روان و نشاط و شادابی مردم تاثیرگذار است، به همین منظور این مطالبه در راستای رعایت حقوق شهروندی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان به موقع پاسخ داده شد.

استاندار ایلام گفت: ما زمانی می توانیم بهره وری مان بالا برود که مردم با نشاطی داشته باشیم و لازمه نشاط مردم هم توجه به مدیریت شهری است.

بهرام نیا تاکید کرد: وقتی فضای شهری مفرح باشد و مردم در تردد باشند روی درآمد و سلامت و روح و روان مردم تاثیر می گذارد، باید شهر را تبدیل به شهر زنده بکنیم که لازمه زنده بودن آن توجه به مدیریت شهری است که بخشی از آن همین روشنایی است.

وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح شبکه سیستم روشنایی در این استان، خاطرنشان کرد: این پروژه با حجم فیزیکی ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ LED و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به میمنت بهار طبیعت و در آستانه سال جدید به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha