مطالبه گری رسانه های رسمی مانع سیاه نمایی رسانه های معاند می‌شود

تبریز- ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مطالبه گری رسانه های رسمی و بیان دیدگاه ها و انتقادهای مردم، دست رسانه های معاند را برای سیاه نمایی کوتاه می‌کند. 

محمد حسین بلاغی شامگاه شنبه در مراسم پایان سال خبرنگاران ایرنا در تبریز با بیان اینکه اخبار سیاسی و اقتصادی ضریب تاثیر کوتاه مدتی دارند و مسائل فرهنگی و اجتماعی ناملموس اما با تاثیرگذاری بیشتر هستند است، بر ضرورت توجه به تعالی فرهنگی و پرداخت مسائل بدون یکسونگری تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر روایت آذربایجان تاکید دارند، گفت: تعالی بخشی از مولفه هایی است که در زیست بوم آذربایجان هم وجود دارد .

بلاغی بر فعالیت جریان رسانه ای بر اساس تعال بخشی و زیست بوم تاکید کرد و گفت: امید افرینی واقعی نیاز اساسی جامعه است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های کشور انعکاس لازم را در رسانه ها ندارد، خاطرنشان کرد: ایرنای رسانه موثر کشور است و با عنوان خبرگزاری رسمی نظام می تواند تاثیرگذارتر باشد.

مطالبه گری رسانه های رسمی مانع سیاه نمایی رسانه های معاند می‌شود

علی شریفی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست ایرنا هم با اشاره به مسائل و اتفاقات سال جاری اظهار کرد: خبرنگاران در راستای عمل به رسالت خود سختی های زیادی متحمل می شوند و باید قدردان تلاش این قشر باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت انتشار اخبار امیدبخش توسط رسانه ها اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا به عنوان نبض نظام، نقش مهمی در جهاد تبیین ایفا می کند و با تقویت بخش چند رسانه ای درصدد تحول در زمینه انتشار اخبار و گزارش هاست.

در این مراسم پرویز بابایی و عیسی عطاپور به صورت مشترک به عنوان خبرنگار ماه تقدیر و گزارش فیلم انفجار واحد مسکونی در تبریز هادی لزیری به عنوان خبر ماه ایرنای آذربایجان شرقی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha