زمان پروازها در فرودگاه سهند تغییر کرد

مراغه- ایرنا- رئیس فرودگاه سهند گفت: زمان انجام پروازها در این فرودگاه از سه‌شنبه و جمعه به دوشنبه و جمعه تغییر کرده و ساعت پروازها هم متناسب با آن تغییر می‌کند. 

«محمد حاجی‌پور» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ششم فروردین سال ۱۴۰۲ به بعد، پرواز روزهای دوشنبه در ساعت ۱۱:۲۵ از تهران به مراغه و در ساعت ۱۳:۴۰ از مراغه به تهران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون نیز پروازهای رفت و برگشت بین تهران به مراغه در روزهای جمعه انجام می‌شود، اضافه کرد: از ششم فرورودین به بعد، ساعت پروزاها تغییر می‌کند و از تهران به مراغه راس ساعت ۱۱:۲۵ و از مراغه به تهران ۱۳:۴۰ خواهد بود.

به گفته «حاجی‌پور» دو پرواز رفت و برگشت از تهران به مراغه و بالعکس در طول هفته، تنها پروزاهای فرودگاه سهند در شرایط فعلی است و برای افزایش مقصد و تعداد پروازها باید جایگاه سوخت در این فرودگاه احداث شود.

وی اضافه کرد: افزایش تعداد پروزاها و مسافران جابه‌جا شده از طریق این فرودگاه در سال جاری نشاندهنده روند به رشد استقبال مسافران از این فرودگاه محلی است و در صورتی که جایگاه سوخت احداث و باند پرواز نیز تعریض شود، می‌توان بخش قابل توجهی از مسافران جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را از طریق این پایانه هوایی جابه‌جا کرد.

رییس فرودگاه سهند اظهار داشت: بر اساس آمارهای ۹ ماه نخست امسال، ۱۳۴ پرواز در این فرودگاه انجام و چهار هزار و ۷۲۳ مسافر جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۲.۷ درصد در تعداد مسافر و ۱۷.۵ درصد در تعداد پروازها با افزایش مواجه بودیم.

به گزارش ایرنا «علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی چندی پیش به خبرنگار ایرنا گفته بود که مجوز احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند از وزارت نفت اخذ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha