۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85061217
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سامانه ناپایدار جوی از فردا وارد اصفهان می‌شود

۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبر: 85061217
سامانه ناپایدار جوی از فردا وارد اصفهان می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی از روز دوشنبه (فردا) رشد ابر و بارش پراکنده در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه روزهای سه شنبه و چهارشنبه سایر مناطق استان را در بر خواهد گرفت.

به گفته وی، ادامه فعالیت این سامانه رگبارهای بهاری همراه با تگرگ و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در استان را به‌دنبال خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها برای روز سه‌شنبه در مناطق غربی و روز چهارشنبه در نیمه‌ شمالی استان پیش بینی شده و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آب‌گرفتگی معابر و اختلال در ترددها دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: امروز آسمان در بیشتر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری و در مناطق مرکزی همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی ندارد اظهار داشت: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به چهار درجه سانتی‌گراد رسید.

وی گفت: زواره با دمای ۲۷ و بویین و میاندشت با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha