۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85061281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ عنوان کتاب در انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان به چاپ رسید

سنندج- ایرنا- مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان گفت: واحد انتشارات جهاد دانشگاهی استان امسال ۱۸ عنوان کتاب به چاپ رساند که بیشتر آن در حوزه علمی و دانشگاهی و در زمینه علوم تربیتی و مدیریت بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صفورا آژنگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: ناشران این کتاب‌ها از اساتید دانشگاه‌های استان‌های مختلف کشور هستند که آثار خود را با موضوعات علوم تربیتی، مدیریت، عمران، معماری و زمین‌شناسی به چاپ رساندند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاد دانشگاهی سراسر کشور در سال جاری گفت: کردستان امسال برای دومین سال پیاپی از بین شعب انتشارات سراسر کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان از سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: در ۲ سال گذشته سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان اقدامات و فعالیت‌های موثری در زمینه نشر آثار مولفان انجام داده است.

آژنگ با اشاره به بخشی از فعالیت‌های انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان گفت: در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه بین قشر دانشجویی رویدادهای فرهنگی، مسابقات کتاب سه‌دقیقه‌ای، فصل سخن و نشست معرفی کتاب امسال به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha