۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85061482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تسهیلات تلفیقی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در زنجان پرداخت می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: تسهیلات تلفیقی به بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به منظور تامین سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

مسعود کردستانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا یک قرارداد عاملیت در اجرای تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین بانک توسعه تعاون، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک امضا شد.

وی اضافه کرد: فراهم کردن زمینه همکاری های سازنده جهت حمایت از تولید و اشتغال پایدار، ارائه انواع خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات تلفیقی از محل منابع داخلی بانک توسعه تعاون و منابع سازمان و شرکتهای تابعه در چهارچوب قوانین و مقررات جاری از جمله اهداف این طرح است.

کردستانی افزود: تسهیلات پرداختی از محل این قرارداد تنها در بخش جاری و در قالب تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت می شود.

این مسوول گفت: تمام تسهیلات سرمایه در گردش با سررسید حداکثر ۱۲ ماه و با رعایت ضوابط و مقررات و سیاست های اعتباری پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان منوط به ایجاد گردش حساب از سوی متقاضی نیست و در صورت داشتن شرایط فقط معرفی نامه صادره ملاک عمل است.

کردستانی افزود: نرخ سود تسهیلات پرداختی از محل منابع داخلی بانک مطابق با آخرین نرخ اعلامی از سوی شورای پول و اعتبار خواهد بود.

استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha