بیرانوند: انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی جواب می‌دهد

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: معتقدم انتخاب مربی ایرانی جواب می‌دهد و در جام ملت‌های آسیا اتفاقات خوبی برای تیم ایران رقم می‌خورد.

به گزارش یکشنبه صبح ایرنا، علیرضا بیرانوند در حاشیه آغاز نخستین اردوی تیم ملی با حضور اعضای جدید کادر فنی، اظهار داشت: ۲ بازی دوستانه خوب داریم و امیدوارم با کادر فنی جدید اتفاقات خوبی رخ دهد. بهترین‌ها به اردو دعوت شده‌اند و البته چندین بازیکن خوب دیگر هم هستند که امیدوارم با نمایش خوب، به اردوهای بعدی دعوت شوند.

وی درباره دودستگی بین بازیکنان تیم ملی در اردوهای قبلی و تغییر شرایط، توضیح داد: همیشه ثابت کرده‌ایم همدل هستم. همه باید با هم باشیم و به امیر قلعه‌نویی کمک کنیم و مطمئنا در جام ملت‌های آسیا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

دروازه‌بان باتجربه تیم ملی ادامه داد: اینکه پس از سال‌ها، هدایت تیم ملی به مربی ایرانی سپرده شده را باید به فال نیک گرفت. به‌نظرم این انتخاب جواب می‌دهد و در قطر مقام مناسبی کسب می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران درحالی کار خود را با کادر فنی جدید آغاز می‌کند که سوم فروردین در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه آزادی به مصاف روسیه خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha