۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85061537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده پاکدشت: خدمت به خانواده شهدا افتخار تمام مسئولان است

پاکدشت- ایرنا- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به خانوده معظم شهدا و ایثارگران، افتخار تمام مسئولان است که باید از آن برای رفع دغدغه‌های آنان که درخواستی جز خدمت رسانی به مردم ندارند استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد بشیری روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و خاک مقدس ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده و جان خود را تقدیم راه خدا کردند.

وی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به جامعه داده و راه و یاد شهدا را زنده نگاه داشته و در زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداشتند، افتخار تمامی مسئولان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و با گذشت از بزرگترین دارایی خویش، پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را استوار کردند حال امروز همه ما به عنوان مسئولان نظام وظیفه داریم که با خدمت رسانی به مردم، مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم هوشنگ عزیزپور به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت معرفی و از تلاش‌های مهدی کعبی تقدیر شد.

عزیزپور پیش از این رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین بود.

همچنین، با برگزاری آئین تکریم و معارفه، آزمان کادری به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین معرفی و جایگزین عزیزپور شد.

شهرستان‌های ورامین و پاکدشت با بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha