استاندار کرمانشاه: شهرداری‌ها در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌های عمرانی را اجرا کنند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به خاطره تلخ مردم شهر کرمانشاه از زمان بر شدن اجرای پروژه قطار شهری، گفت: شهرداری‌های استان برای جلوگیری از افزایش هزینه پروژه‌ها و هم برای رفاه و آسایش زندگی مردم باید برنامه‌های عمرانی را در کوتاه‌ترین زمان تعریف و اجرایی کنند و رضایت مردم را فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار ایرنا «محمدطیب صحرایی» روز یکشنبه در آیین افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر کرمانشاه که شهرک های پردیس و صدرا را به بزرگراه امام حسین (ع) متصل می کند، افزود: باید شهر و استان کرمانشاه را عالمانه‌تر اداره کنیم و یکی از مصداق هایی آن؛ ایجاد رفت و آمد سریع و ایمن شهری برای شهروندان است که امروز شهرداری کرمانشاه به یکی از آنها اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی باید طی زمان بندی مشخص به بهره برداری برسد؛ به خاطره تلخ مردم کرمانشاه از به درازا کشیدن اتمام پروژه قطار شهری اشاره کرد و گفت: زمان بر شدن این پروژه هم موجب افزایش بسیار زیاد هزینه های آن شده و هم نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

صحرایی در ادامه از شهرداری کرمانشاه خواست با کار جهادی و عالمانه درصدد جبران فرصت های از دست رفته پروژه قطار شهری کرمانشاه باشد و گفت: شهر کرمانشاه در کنار مشکلات و مسائل زیادی که دارد ظرفیت و زیبایی های خاص خودش را نیز دارد که باید آنها را شناسایی و تبدیل به فرصت برای رونق و آبادانی شهر کنیم.

استاندار کرمانشاه؛ رونق و آبادانی شهر کرمانشاه را موتور متحرک توسعه و رونق دیگر شهرهای استان و حتی غرب کشور دانست و یاداور شد: اگر در شهر کرمانشاه زندگی و رفاه بهتری فراهم باشد، سرمایه گذاران، تجار و صنعت گران به اینجا می آیند و به تبع آن رونق کل منطقه را در پی دارد.

صحرایی در بخش دیگر از صحبت های خود، از شهرداری کرمانشاه بابت افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) در مدت کوتاه قدردانی کرد و با اشاره به توانایی این ارگان از شهرداری کرمانشاه خواست در مدت یک هفته مشکلات آسفالت ورودی این شهر را برطرف کنند.

گفتنی است استاندار کرمانشاه امروز (۲۸ اسفند ماه) بعد از افتتاح بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر کرمانشاه، از آغاز روند ریل گذاری پروژه قطار شهری کرمانشاه ، پیاده راه بلوار سراب قنبر و چند منطقه این شهر بازدید و با مردم به گفت و گو پرداخت.

کلانشهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری شهر کرمانشاه را در خود جای داده است و دارای هشت منطقه شهری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha