حمایت هواداران می تواند مسیر صعود تیم فجر به لیگ برتر را هموار کند

شیراز-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه حضور پر شمارتماشاگران می تواند مسیر صعود به لیگ برتر و هموار سازد ٰ‌گفت:‌ هشت تیم شانس صعود دارند که تیم فجر هم مدعی است.

محمد حسین مفتاحی فرد روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ از این رو برای موفقیت این تیم همه باید یک دل شویم و اختلاف ها کنار بگذاریم.

وی گفت: ‌باور داشتیم به آن چیزی که می توانست در راه موفقیت تیم موثر باشد باید دست یابیم و با یک فرایند خوب بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم را جذب کردیم که دارای شخصیت هستند.

انگیزه و شخصیت

وی اضافه کرد:‌ آن چه که خیلی به تیم فجر کمک کرد تا مدعی باشد همانا انگیزه زیاد بازیکنان و شخصیت آنها بود ضمن اینکه سقوط از لیگ برتر از نظر روانی روی بازیکنان وهواداران تاثیر گذاشته بود.

مدیرعامل باشگاه فجردر مورد کادر فنی تیم هم گفت: رجب زاده سرمربی تیم با اینکه جوان است اما ذهن برنده دارد ضمن اینکه او مهاجم و آقای گل بوده و دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کندٰ‌.

وی اضافه کرد: درکادر فنی تیم دیگر کسانی همچون فرشید طالبی و رحیم خدایاری هستند که سابقه زیادی درسطح اول فوتبال کشور دارند و از نظر اخلاقی هم شناخته شده هستند روی هم رفته مجموعه خوبی داریم که همه به دنبال موفقیت هستند.

حمایت هواداران می تواند مسیر صعود تیم فجر به لیگ برتر را هموار کند
مدیر عامل فجر : در فوتبال فارس حرمت ها از بین رفته است

مفتاحی فرد ادامه داد: علاوه برترکیب اصلی تیم ۲۰ بازیکن جوان دیگر هم داریم که پشتوانه تیم هستند و چهار بازیکن تیم امید هم به جمع بزرگسالان اضافه شدند و حتی در ترکیب اصلی تیم هم بازی کردندٰ، مصدومیت و محرومیت ها نمی تواند روی کار فنی تیم اثر گذار باشد چرا که همه آماده بازی هستند.

وی افزود:‌ بسیاری از بازیکنان مانند زنده روح ٰو سعید زارع احیا شده و در خدمت تیم هستند که این امربرای موفقیت تیم بسیارمفید است.

هشت تیم شانس صعود به لیگ برتر دارند

مدیر عامل باشگاه فجر در پاسخ به این پرسش که سطح مسابقات لیگ دسته یک چگونه است ٰ‌اظهار داشت: وقتی در یک لیگ هشت تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند بیانگر این است که لیگ با کیفیت است.

مفتاحی فرد اضافه کرد:‌ همچنین وجود بازیکنان جوان در تیم ها رقابت را کاملا سخت کرده است طوری که تیم های پایین جدول هر کدام یک بار تیم ها بالای جدول را شکست دادند برای همین باید گفت لیگ کیفیت دارد.

ضعف درزیر ساخت هاٰ، هرکس به گردن دیگری می اندازد

‌وی با اظهاراینکه با وجود ۲۸ تیم جوان درلیگ های کشور وچند تیم هم در مسابقات بزرگسالان ٰ‌بیان داشت: اما زیر ساخت ها به ویژه در شیراز مناسب نیست کسی نباید تقصیر را به گردن دیگری اندازد و باید در این عرصه باید فکر اساسی کرد.

چمن زمین منطقه پودنک شیراز احیا می شود

مفتاحی فرد افزود: با توجه به اینکه سیاست باشگاه سرمایه گذاری بر روی پایه هاست ٰ‌برای همین هم زمین منطقه پودنک شیراز به صورت چمن طبیعی و صاف زیرکشت خواهد رفت وقصد داریم باشگاه هم اساسی تغییر دهیم و آکادمی که در برنامه داریم را راه اندازی کنیم.

تیم های نظامی بودجه ندارند

وی تاکید کرد: طبق قانون نیروی های مسلح، بودجه ای برای هزینه کردن در ورزش ندارند که تیم های ملوان و فجر از این قاعده جدا نیستند برای همین هم کار را سخت می کند هر چند سردار یدالله بوعلی با علاقه ای که به ورزش و نشاط دارند پشتیبان خوبی برای تیم بوده اند که این امر مهم است.

وی اظهار داشت :‌اگر نصف پول بازیکنان خارجی که تیم های دیگر پرداخت می کنند دراختیار فجر بود شرایط خیلی فرق می کرد و ما می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و دغدغه ای نداشته باشیم.

انتظاراز مسئولان

مدیرعامل فجرگفت: آن چه که مهم است علاقه مندی دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به ورزش و فوتبال است که همیشه همراه بوده است با این حال از سایر نهاد و دیگر مسئولان می خواهیم تیم در میسر صعود به لیگ برتر کمک کنند.

وی گفت: افسوس می خوریم یک زمان فارس و شیراز۲ تیم درلیگ برتر داشت اماهم اینک اینگونه نیست و تنها یک تیم در لیگ دسته یک و یک تیم هم در دسته دوم دارد که همه ظرفیت فوتبال فارس نیست.

مفتاحی فرد با اظهاراینکه احترام در فوتبال فارس نباید از بین برود گفت:‌ بی احترامی به عنوان یک اتفاق تلخ آزار دهنده است ، ادبیاتی که به کار برده می شود باید در شان ورزش و فوتبال باشد ، هر چند مشکلاتی هم وجود دارد.

وی تاکید کرد:‌ متاسفانه در شبکه های مجازی شاهد اتفاق های خوبی نیستیم وحرف های توهین آمیز زده می شود در حالی که از شبکه های مجازی در جهت توسعه فوتبال بهترمی توان استفاده کرد.

شمس آذر را باید لیگ برتری دانست

به گزارش ایرنا هم اینک در جدول رده تیم شمس آذر قزوین با ۵۲ امتیاز همچنان صدرنشین است و با توجه به اختلاف امتیاز زیادی که با تیم دوم جدول دارد باید گفت صعودش به لیگ برتر قطعی است.

استقلال خوزستان خیبرخرم آباد و سایپا تهران با ۴۱ امتیاز سوم و چهارم هستند و فجر سپاسی هم با ۳۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

تیم های چادر ملو اردکان یزد، ون پارس اصفهان و پارس جم جنوبی هم که به ترتیب در رده ششم تا هشتم جدول قرار دارند از شانس صعود به لیگ برتر برخوردارهستند.

تیم های خلیج فارس ماهشهر و چوکا تالش هم با قرارگرفتن درانتهای جدول در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یکم ۱۷ تیم شرکت دارند و در پایان ۲ تیم اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و سوم در سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

مسابقات تا ۹ فروردین ۱۴۰۲ تعطیل شد

رقابت های لیگ دسته یک تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ تعطیل شد و در این روز تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان تیم خلیج فارس ماهشهر است که این تیم هم در خطر سقوط قرار دارد و کار برای فجریها در ماهشهر سخت خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha