خدمات به شهروندان شهر قدس با آسفالت معابر، جدول گذاری و اجرای کفپوش    

شهر قدس- ایرنا- مدیران شهری و شهرداری شهر قدس از خدمات به شهروندان از جمله آسفالت معابر، لکه گیری خیابانها، جدول گذاری و اجرای کفپوش در سطح شهر خبر دادند

به گزارش ایرنا، مدیر منطقه ۲ شهرداری شهر قدس گفت: ۵۲ هزار مترمربع از معابر منطقه ۲ در سال جاری آسفالت شد.

ابوالفضل بهرامی با توجه به تاکید ویژه شهرداری قدس بر اجرای طرح جامع ساماندهی معابر، به ادامه عملیات مرمت و بهسازی معابر سطح شهر و معابر شهرک فرزان که جزو مطالبات اصلی شهروندان این محلات بود، اشاره کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: معابری که نیازمند ساماندهی هستند به صورت مستمر شناسایی شده و در برنامه کاری شهرداری جهت مرمت و بهسازی آسفالت قرار دارند.

اجرای ۵۵ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت در سال ۱۴۰۱

خدمات به شهروندان شهر قدس با آسفالت معابر، جدول گذاری و اجرای کفپوش    

مدیر منطقه ۱ شهرداری قدس گفت: طرح ساماندهی معابر در این منطقه به صورت پایدار اجرایی شده است.

محمدخانی افزود: اجرای ۵۵ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت، اجرای کفپوش به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع و جدولگذاری به طول حدود ۵۰۰۰ متر در معابر این منطقه در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی خیابان ها با هدف ایجاد معابری با کیفیت، استاندارد، تسهیل در تردد و در نهایت رضایتمندی شهروندان عزیز اجرایی می‌شود، اظهار داشت: اصلاح و ساماندهی معابر به صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

این مدیر ادامه داد: تاکنون معابر متعددی در سطح شهر از جمله معابر این منطقه از جمله شهرک الغدیر، باغ تیموری، ۳۰ متری شورای شمالی، بلوار شهدای اصناف و مبارزان، زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری عملیات اجرای کفپوش به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع و جدولگذاری به طول حدود ۵۰۰۰ متر در این منطقه انجام شده است.

محمدخانی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف احیای شریان‌های اصلی و فرعی سطح منطقه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری به صورت پایدار قرار دارد.

وی در پایان بر لزوم هماهنگی دوطرفه بین شهرداری و ادارات خدمات‌رسان خصوصا اداره آب و فاضلاب شهرستان تاکید و عنوان کرد: ایجاد هماهنگی بین این مجموعه‌ها موجب جلوگیری از هدر رفت هزینه آسفالت و خدمات دیگر می شود.


اجرایی شدن ۱۳هزار مترمربع عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در شهر قدس


مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس گفت: اولین نشانه یک شهر خوب وجود معابر استاندارد برای دسترسی و تردد شهروندان می باشد

علیرضا فروزان مدیر منطقه ۳ شهرداری قدس گفت:شهرداری ها در قدس طی سال‌های اخیر به خصوص سال جاری، اقدامات مهمی را در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر و انجام روکش آسفالت اجرایی کرده اند.

فروزان با اشاره به درخواست های شهروندان گفت: بعضی از معابری که آسفالت آن چندین سال جزو مطالبات شهروندی بود به حمدالله در سال جاری عملیات آسفالت آنها انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha