۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85061842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما در اصفهان

۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبر: 85061842
سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما در اصفهان

اصفهان - ایرنا- راهداری اصفهان از اجرای پویشی با شعار «سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما» در این استان همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داده تا شهروندان سفری ایمن را تجربه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت که طرح پویش «همراهان سفر ایمن در نوروز ۱۴۰۲» در چهار جاده و مجتمع خدماتی رفاهی استان اصفهان کلید خورده است تا در این زمینه کمک کنند با اجرای فعالیت های فرهنگی، هموطنان سفر ایمن تری را تجربه کنند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فرزاد دادخواه با اشاره به آغاز این طرح از ۲۴ اسفندماه جاری اظهارکرد: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات اثربخش برای ارتقای ایمنی سفرهای برون شهری و کاهش حوادث رانندگی، اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در نوروز نیز در قالب طرح نوروزی راهداری کلید خورد.

وی ادامه داد: طرح پویش فرهنگی-ایمنی با عنوان پویش همراهان سفر ایمن تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در مجتمع های بین راهی منتخب شهرستان های شاهین شهر و میمه، اردستان، نایین و شهرضا میزبان شهروندان خواهد بود.

دادخواه تصریح کرد: در این پویش تلاش می شود با استفاده از تمامی ظرفیت های مذهبی، فرهنگی و هنری ضمن ترویج شعائر دینی و ارتقای فرهنگ رانندگی، مردم را به رعایت نکات ایمنی ساده که جان رانندگان و سرنشینان را حفظ می کند ترغیب کنیم.
وی با بیان اینکه در این پویش بر ۱۰ موضوع مهم حواس پرتی (استفاده از موبایل، خوراکی و...)، خستگی و خواب آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص(مه، برف، باران، باد و گرد و غبار)، لزوم توجه به ایمنی و الزامات تعمیر و نگهداری مناسب خودرو، آشنایی با اصول رانندگی در آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه های فرعی و روستایی تاکید شده است.
دادخواه تصریح کرد: پیش بینی ها از افزایش تردد و افزایش تعداد سفرها به استان اصفهان حکایت دارد و لذا برای ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان از ماه های پیش تمهیداتی اندیشیده و اقدامات موثری انحام شده که به طور مستمر در حال انجام است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: به کارگیری از ظرفیت های هنری در خدمت ایمنی یکی از اهداف این پویش به شمار می آید و امیدواریم این برنامه های فرهنگی نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی ایفا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha