محدودیت لنج‌داران بوشهری مشکلاتی برای ارزاق عمومی ایجاد کرده است

بوشهر- ایرنا- نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مردم با قاچاق که ضربه به منافع ملی می‌زند مخالف هستند اما مشکلات و محدودیت‌هایی که گریبان‌گیر لنج‌داران استان بوشهر شده نه تنها به این قشر آسیب وارد کرده بلکه باعث مشکلات برای ارزاق مردم نیز شده است.

به گزارش ایرنا، سید هاشم حسینی‌بوشهری روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان دیلم استان بوشهر اظهار کرد: هرگونه تصمیم‌گیری برای ملوانان و لنج‌داران باید تامین‌کننده نیازهای این قشر باشد چرا که افتخار این افراد، مرزداری و مبارزه با استعمار است.

وی افزود: نیاز است که مسئولین پای حرف‌های این قشر بنشینند و با آنها به گونه‌ای تفاهم کنند که هم منافع نظام و کشور و هم منافع مردم تامین شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید قدر این مردم را بدانیم و مشکلات مردم را عمیقا درک کنیم و با تمام وجود خود را خادم و خدمتگزار این مردم بدانیم.

حسینی بوشهری ادامه داد: باید مشکلات هر منطقه خاص خود دیده و متناسب با شرایط آن منطقه تصمیم گرفته شود چرا که مشکلات هر استان با استانی دیگر متفاوت است .

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جایگاه رهبر فرزانه انقلاب بر دوست و دشمن پوشیده نیست و هدایت ها و راهنمایی های ایشان در تمام پیچ و خم هایی که ما در دوران‌ انقلاب داشتیم به عنوان یک چراغ پر نور در جامعه بوده و مردم نیز به عنوان حامیان رهبری و نظام، پای این انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده بود که یا براندازی و یا تجزیه محقق کند و در تمام شعارها و تبلیغات آنها همین بود و اربابان خارجی به اینها اطمینان خاطر داده بودند که ما کار را یکسره خواهیم کرد اما با حضور مردم، همه نقشه های آنها بر باد رفت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: در استانی هستیم که کارخانجاتی که بتوانند اشتغال ایجاد کنند محدود است و شغل اصلی مردم در بنادر با دریا و اقتصاد دریا محور است و در طول سال های مختلف شغل جایگزینی برای مردم پیدا نشده است.

حسینی‌بوشهری با قدردانی از خدمات‌رسانی مسئولین به مردم گفت: در بررسی کارنامه فعالیت‌های نیروی انتظامی کاملا مشخص است که مثل دیگر عزیزان در بسیج، سپاه، ارتش و همه نیروهای مسلح برای انقلاب شهید داده‌اند و در مرزهای کشور در مبارزه با سوداگران مرگ و اشرار جانفشانی می‌کنند و مرتب شاهد شهادت این عزیزان هستیم که از همه دلاوران نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به وزیر کشور و سایر مسئولین دیگر نیز گفتیم فراجا همانطور که باید احساس امنیت در مردم ایجاد کند برای حفظ زندگی و امنیت معاش مردم هم تلاش کند.

وی ادامه داد: امنیت چند بعدی است و نباید چند قانونی در یک شهرستان و استان باشد، قانون باید یکسان و همه جانبه برای همه مردم باشد تا مردم دچار مشکل نشوند و همه را پوشش دهد.

حسینی‌بوشهری خواستار توجه جدی به جوانان شد و گفت: باید برای جوانان برنامه ریزی جدی کنیم و به گونه‌ای به آنان محبت کنیم که دشمن نتواند برای جوانان ما آغوش باز کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha