۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85062000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان: مولدسازی پروژه‌ای شفابخش است

۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۹
کد خبر: 85062000
استاندار گلستان: مولدسازی پروژه‌ای شفابخش است

گرگان  - ایرنا - استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت فراهم شدن جذب سرمایه گذار در این استان گفت: استانی که یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام دارد، اجرای طرح مولدسازی یک پروژه شفابخش است.

به گزارش ایرنا علی محمد زنگانه شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از مرکز خزانه معین استان گلستان افزود: جذب سرمایه‌گذار یکی از راه‌های مهم تحول در استان است و گلستان این ظرفیت را دارد که سرمایه گذار را جذب کند.

وی تاکید کرد: با جذب سرمایه‌گذار، توسعه زیرساخت‌ها در استان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

استاندار گلستان ادامه داد: استان شتابان در حال حرکت به سمت پیشرفت و تحول است و پروژه‌های تحول‌آفرین همانند پروژه مجتمع پتروشیمی گلستان به استان کمک می‌کند تا در مسیر میانبر به هدف توسعه‌ای دست پیدا کنیم.

زنگانه بیان کرد: مجتمع پتروشیمی گلستان به عنوان پروژه ای فراقوه‌ در حال پیگیری لاست و در این راستا تمام قوا در تلاش برای به ثمر نشستن آن هستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی در دستگاه‌ها، گفت: باید تلاش شود از ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌ها در مسیر پویایی استان و خدمت صادقانه به مردم به خوبی استفاده شود.

استاندار گلستان: مولدسازی پروژه‌ای شفابخش است
سفر دولت سیزدهم محرک توسعه گلستان

استاندار گلستان همچنین با تشریح ابعاد مهم سفر دولت به استان گفت: مصوبه‌های خوبی که در سفر رییس جمهور به گلستان رقم خورد، اکنون پروژه‌های مختلف و مهمی در استان به نتیجه رسیده یا در دست پیگیری و اجراست که نقش تحولی در استان دارند.

وی ادامه داد: در استان عهد بستیم که با مشارکت مردم، گلستان را از انتهای کشور به عنوان یکی از استان‌های فقیر از لحاظ سرانه درآمد به رده‌های برتر برسانیم.

استاندار گلستان افزود: در استانی که ۴۷ درصد جمعیت آن روستایی است و از این جمعیت هم ۷۵ درصد جزو پنج دهک کمتر برخوردار هستند برای خارج کردن استان از این شرایط، شبانه‌روزی تلاش خواهد شد.

زنگانه تاکید کرد: باید تا پایان سال ۱۴۰۴ به سرعت به چشم‌انداز توسعه استان دست یابیم و نخستین الزام این است که از ریال به ریال منابع استان به صورت بهینه استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha