رئیس شورای شهرستان ری: آسایشگاه کهریزک کارگاهی معرفتی برای عموم است

شهرری - ایرنا - همزمان با ساعات آخر سال ۱۴۰۱ رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک به دیدار سالمندان و معلولان این اسایشگاه رفت و گفت: این آسایشگاه یک کارگاه معرفتی و اخلاقی برای عموم مردم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، جعفر شربیانی در حاشیه این دیدار گفت: چندین بار کهریزک آمده ام و اعتقاد دارم بازدید از اینجا برای عموم مردم یک کارگاه معرفتی و اخلاقی است.

عیادت از مددجویان و شنیدن درد دلهای آنان، بررسی درخواست های کارکنان و انواع مشکلات اجرایی در نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان، از مهمترین اهداف حضور جعفر بندی شربیانی در آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

به گفته شربیانی، بازدید از آسایشگاه کهریزک موجب می شود قدر نعمت ها را بهتر بدانیم و باید بیش از پیش به این مکان رسیدگی کرد.

وی این را هم گفت که در دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران سعی شد تا از ظرفیت های پایتخت و شهرداری در شهرری هزینه شود تا بتوانیم معضلات و مشکلات را تا حدودی مرتفع کنیم.

شربیانی با ذکر مثالی در این مورد توضیح داد: مداخله ای در بیمارستان روانپزشکی رازی داشتیم و با تعیین پیمانکار، به ۲۰ هکتار جنگل و درخت این بیمارستان را که در واقع ریه شهرری است، سر و سامان داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن اعلام حمایت مجموعه مدیریت شهری تهران از آسایشگاه کهریزک گفت: کلیات بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران بسته شده اما برای متمم آن می توان آسایشگاه کهریزک را در نظر گرفت؛ ۷ هزار تن زباله شهر تهران در کهریزک دفن می شود و شهرداری می تواند به موضوعات شهری کهریزک و آسایشگاه کمک کند.

رئیس شورای شهرستان ری: آسایشگاه کهریزک کارگاهی معرفتی برای عموم است

آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.

این آسایشگاه هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت، ۱۸۰ هزار مترمربع بنا و ظرفیت بستری یکهزار و ۷۵۰ نفر مددجو با واحدهای مختلفی مانند کارگاه، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام اس، کتابخانه و سالن ورزشی مشغول خدمت رسانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha