سهمیه نفت خانوارهای منطقه اردبیل در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد ​

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: سهمیه نفت سفید ویژه فروردین ۱۴۰۲ خانوارهای شهری و روستایی منطقه اردبیل در کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

سیدحجت مدنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام مشترکین واجد شرایط که فاقد علمک گاز طبیعی هستند می‌توانند با مراجعه به فروشندگان مواد نفتی سهمیه فروردین ماه خود را دریافت کنند.

وی افزود: سهمیه فروردین ۱۴۰۲ خانوارهای شهری و روستایی منطقه اردبیل برای خانوارهای یک تا ۴ نفره ۲۰۰ لیتر و پنج نفر به بالا به میزان ۴۰۰ لیتر است که تا آخر فروردین ماه سال ۱۴۰۲ دارای اعتبار است.

وی ادامه داد: خانوارهای شهری و روستایی نیز می‌توانند سهمیه گاز مایع ویژه فروردین ماه سال ۱۴۰۲ خود را با مراجعه به عاملین توزیع، هر خانوار به میزان ۴۴ کیلوگرم دریافت کنند.

مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: میزان ذخیره‌سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه اردبیل در وضعیت مطلوبی قرار داشته و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان از مناطق سردسیر کشور است و در سایه یک‌سال خدمت دولت مردمی به ۷۶ روستای این استان گازرسانی شده است و انتقال گاز به روستاهای فاقد گاز در دستور کار مسئولان و شرکت گاز استان اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha