۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85062401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ مجتمع رفاهی و خدماتی در خوزستان در حال ساخت است

دزفول-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان اشاره به وجود ۵۴ مجتمع خدمات رفاهی در این استان گفت: ۳۱ مجتمع رفاهی و خدماتی در استان خوزستان در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا، محمد جولانژاد روز دوشنبه در آیین افتتاح ۲ مرکز خدماتی رفاهی استان خوزستان در دزفول ضمن تبریک فرارسیدن سال نو افزود: ۲ مرکزی که امروز افتتاح شدند باعث تسهیل در تردد و ارتقای سطح تردد و ایمنی می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۳۱ مجتمع در استان خوزستان در حال ساخت و ۳۵ مجتمع نیز در مرحله استعلام است، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران هشت مجتمع را در سال جدید افتتاح کنیم تا شاهد ایمنی و کاهش تلفات جاده ای باشیم.
جولانژاد اظهارکرد: اجرای روشنایی طولی با اولویت اجرا در محورهای شهری استان و نقاط پرحادثه و دارای سابقه تصادف در دستور کار قرار گرفت که با تلاش همکاران در خوزستان، ۲۶.۷ کیلومتر از روشنایی سطح استان با اعتباری افزون بر بر۴۱۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.
وی اظهار امیدواری کرد سال جدید روشنایی ۴۴ کیلومتر دیگر نیز اجرا شود که البته فرآیند مناقصه این طرح ها انجام و یا در مرحله اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان اظهارکرد: اعتبار برای اجرای روشنایی از محل اعتبارات ملی تامین می شود که گامی بلند در راستای ارتقای امکانات خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha