وزیر بهداشت از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ پیرامون حرم مطهر رضوی بازدید کرد

مشهد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه از پایگاه های اورژانس ۱۱۵ مستقر در پیرامون حرم مطهر رضوی بازدید کرد و خدمات رسانی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی در آستانه نوروز پیش روی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید که با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مدیران و مسوولان این دانشگاه انجام شد، ضمن قدردانی از پرسنل اورژانس ۱۱۵ در خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی، میزان آمادگی و تمهیدات پیش بینی شده در زمینه امداد رسانی به زائران به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی را مورد بررسی قرار داد.

وزیر بهداشت از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ پیرامون حرم مطهر رضوی بازدید کرد

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در ماموریت ویژه سال تحویل حرم مطهر رضوی بیش از ٣۰۰ نیروی اورژانس به همراه ٢٩ آمبولانس، چهار موتور آمبولانس، ٢ اتوبوس آمبولانس و نیز ۱۰ پایگاه اورژانس فعالیت دارند.

دکتر علی یزدانی افزود: تعداد ٢۶٨ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در استان خراسان رضوی فعال است که ١۶۴ پایگاه از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در شهر مشهد هم از مجموع ٧٨ پایگاه اورژانس ۱۱۵ فعال، ۶٩ مورد آن شهری و ٩ مورد دیگر جاده‌ای است.

وزیر بهداشت از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ پیرامون حرم مطهر رضوی بازدید کرد

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سطح استان خراسان رضوی ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد و نیشابور و نیز چهار بالگرد اورژانس هوایی در مشهد، تربت حیدریه، نیشابور و گناباد فعال است.

یزدانی افزود: در ایام نوروز ١۴۰٢ تعداد ١۰ دستگاه آمبولانس و ٢ دستگاه اتوبوس آمبولانس با توجه به نیاز اعلام شده سازمان اورژانس کشور از سطح قطب شمال شرق و شهرستانها تابعه برای استقرار و کمک به امداد رسانی در روزهای ٢٩ تا یک فروردین ماه به مجموع آمبولانس‌های مشهد اضافه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha