۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85062450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس شرق تهران با همه توان از امنیت مردم در نوروز حراست می‌کند

ورامین- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با فرا رسیدن سال نو و همزمانی آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با تمهیدهای فوق‌العاده در حوزه امنیت، برنامه‌های ویژه‌ای برای نظم و آرامش شهروندان در تعطیلات اجرا می‌کند.

به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ شهرام امیریان روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: برای بازدهی هرچه بیشتر طرح‌های انتظامی نشست های هماهنگی متعددی در هفته‌های اخیر با نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی، وزارت راه و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مانند راهداری و... برگزار شده تا در جریان یک همکاری کارآمد بتوانیم امنیت عمومی مردم و مسافران را به خوبی تامین کنیم.

وی افزود: در اجرای این ماموریت بسیار بزرگ که از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، همه کارکنان پلیس شرکت داشته و به صورت شبانه‌روز در دو نوبت جداگانه در راستای تامین امنیت تلاش خواهند کرد.

پلیس شرق تهران با تمام توان از امنیت مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ حراست می‌کند

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در کنار کارکنان پایور پلیس، برابر هماهنگی ها نیروهای بسیج، همچنین بیش از ۶۰ درصد از نگهبانان مؤسسه های حفاظتی و مراقبتی مرکز انتظام با هماهنگی کامل در برقراری نظم و امنیت نوروزی و ارائه خدمت به شهروندان یاری‌رسان پلیس خواهند بود.

امیریان افزود: به دلیل اهمیت برپایی ایستگاه‌های بازرسی در ارائه خدمت و احساس امنیت هموطنان، علاوه بر فعالیت شبانه روزی همه ایستگاه های بازرسی ثابت در محل، حدود ۲۲ ایستگاه بازرسی موقت و سیار نیز در ایام نوروز برای نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرها پیش‌بینی شده که در طول تعطیلات آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی به مسافران نوروزی بوده و پوشش امنیتی – انتظامی مورد نظر پلیس پیشگیری را در سراسر نقاط و راه‌های استان برقرار خواهند کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در کنار ایستگاه‌های ‌بازرسی ثابت و سیار، ایستگاه های نوروزی پلیس با هدف خدمت‌رسانی کارآمدتر و حضور پرشتاب‌تر نیز پیش‌بینی شده که در نقاط حساس شناسایی شده داخل‌ شهرها و در مکان‌هایی که نیاز به استمداد فوری پلیس، راهنمایی شهروندان، تسهیل دسترسی مسافران نوروزی به پلیس است مستقر و به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

سرهنگ امیریان با تاکید بر اینکه انجام گشت‌های انتظامی در تمام سطوح گفت: این گشت‌ها تاثیر به سزایی در پیشگیری از وقوع جرایم و برقراری نظم و امنیت داشته و این اثر در تعطیلات نوروزی که با مسافرت‌های بسیار و خالی‌ ماندن منازل شهروندان برای مدت طولانی همراه است نمودی دوچندان خواهد داشت.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت ۷ شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha