۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85062511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند 

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: شمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان به ۳۸ نفر رسید که نسبت به هفته‌های گذشته روند افزایشی داشته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دید و بازدیدهای نوروزی را ضروری کرده است.

"مشهود تقیلو" عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شناسایی پنج بیمار جدید آمار مبتلایان به کرونا در استان از ابتدای شروع اپیدمی کووید ۱۹ تاکنون به۱۷۹ هزار و ۱۸۰نفر رسید.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان سرپایی به این بیماری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به ۱۶۴هزار و ۱۶۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری از ابتدای شیوع این ویروس بر اساس یافته های آزمایشگاهی به ۱۵ هزار و ۱۷ نفر در استان زنجان رسیده که ۱۳ هزار و ۳۰ از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

این مسوول با بیان اینکه آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی و همچنین مشکوک به۴۲ هزار و ۷۹ نفر رسیده است گفت: شمار فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در استان زنجان به یک‌هزارو ۹۵۱نفر رسید.

تقیلو خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها متغیر است، هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha