۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85062537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات درون شهری مرگ آفرین در البرز ۵۰ درصد کاهش یافت

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری این استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

سرهنگ "حمدالله رحمتی پور" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با توجه به افزایش تردد خودروها در روزهای پایانی سال در معابر درون شهری استان البرز اظهار کرد: تصادفات منجر به جرح نیز در این مدت ۴۳ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در سطح شهرستانهای استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

به گفته وی عوامل پلیس راهور در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال و هدفمند خواهند داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری با نظارت هوشمند و ثبت تخلفات با دوربین‌های هوشمند انجام می شود.

سرهنگ رحمتی پور از رانندگان خواست ضمن تردد در معابر با سرعت مطمئنه و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اعم از عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودرو و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از بروز بیش از دو سوم تصادفات پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha