۲ حادثه تصادف در خراسان رضوی ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دو حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه امروز  در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از سرنشینان شد.

محمد علیشاهی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در ساعت ۱۷:۱۰ عصر امروز اتفاق افتاده است، افزود: این حادثه در جاده کمربندی ابراهیم آباد شهرستان بردسکن رخ داد که منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان ولی عصر بردسکن منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که حادثه دوم تصادف یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور خلیل آباد به سمت کاشمر بوده که ساعت ۲۱:۵۱ امشب رخ داده است ادامه داد: این حادثه نیز پنج مصدوم داشته است که مصدومان توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم شهرستان خلیل آباد منتقل شده است.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha