۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85062800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: تمام ظرفیت‌ها برای کاهش حوادث جاده‌ای به کار گرفته شده است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با بسیج امکانات و همکاری دستگاه‌های اجرایی، تمام ظرفیت‌ها برای کاهش حوادث جاده‌ای به ویژه در ایام نوروز به کار گرفته شده است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات سفر شهرستان سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سبزوار ورودی غربی استان از سمت مرکز کشور است که بیشترین حجم تردد زمینی مسافران از این مسیر صورت می گیرد از این رو اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر آن در کسوت خادمی حضرت رضا(ع) مهیای ارائه خدمت به زائران و مسافران شده اند.

وی افزود: به منظور پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای، نقاط آسیب پذیر شناسایی و اقدامات لازم برای رفع مشکل صورت گرفته است و نیز ۱۳ ایستگاه خدماتی و صلواتی در مسیرهای رفت و برگشت شهرستان فعال شده اند.

ابراهیمی گفت: در کنار آمادگی پایگاهای اورژانس، چهار تیم امداد و نجات هلال احمر نیز فعال و ۱۲۰ خودرو سواری و ناوگان اتوبوسرانی برون شهری برای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: واحدهای امداد خودرو و صنوف مرتبط نیز آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران هستند و چهار هزار و ۵۶۰ نفرشب امکان اقامت زائران و مسافران نوروزی در اماکن اقامتی، مدارس و مجتمع های گردشگری و بقاع متبرکه ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، مسیر شاهرود – داورزن - سبزوار به عنوان باب الرضا، ورودی غربی استان خراسان رضوی و یکی از پرترددترین محورهای جاده ای کشور است که سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر و مسافر از این مسیر رفت و آمد می‌کنند.

بر اساس آمارهای رسمی، مسافران و زائران مشهدالرضا از ۲۳ استان کشور از شهرستان سبزوار می گذرند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha