صرفه جویی در مصرف آب یک مطالبه و کنش عمومی شود

یاسوج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بارش های خوب سال زراعی جاری نباید مشترکان را از مدیریت مصرف آب غافل کند گفت: صرفه جویی در مصرف آب باید به یک رویکرد و مطالبه عمومی تبدیل شود.

امید صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با وجود بارندگی های مطلوب امسال به دلیل نبودن زیرساخت های ذخیره آب به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است تا مشترکان در مصرف آب مسئولانه عمل کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای حفظ منابع ارزشمند و حیاتی آب و تداوم و بقای نسل های آینده نیاز است تا مشترکان مقوله مدیریت مصرف آب را به صورت جدی رعایت کنند.

آب آشامیدنی بخش عمده ای از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از طریق سفره های زیرزمینی تامین می شود که این امر دسترسی به حیاتی ترین نیاز زندگی مردم را همواره با مشکلاتی مواجه می کند

وی بیان کرد:در سالی که گذشت با اعتبارات ویژه ای که در سفر اول ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت و سایر منابع مالی که با تلاش های استاندار و محمع نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شد، اقدام های خوبی برای توسعه‌ زیرساخت های آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

صالحی تصریح کرد: شاخص ترین طرح های حوزه آب آشامیدنی استان تکمیل آبرسانی به ۱۱۵ روستا و همچنین اصلاح و توسعه بیش از ۴۰ کیلومتر از شبکه آب شهر یاسوج بود.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف و آماده شدن تصفیه خانه آب یاسوج برای بهره برداری دستی و همچنین پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی پروژه بزرگ فاضلاب چرام از دیگر اقدام های سال گذشته در این خصوص بوده است.

صالحی همچنین به آمادگی نوروزی شرکت آب و فاضلاب استان برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در همه بخش ها، شهرها و شهرستان ها تیم های عملیاتی آب و فاضلاب آماده خدمات رسانی هستند تا ضمن رصد پایداری آب و رفع ایرادات شبکه، به سرعت گزارش های مردمی از طریق سامانه ۱۲۲ را پاسخگو باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha